Herman Janssens
Senior Member
Yep, bedankt voor het 'medeleven'.
Deze week.., dat zou dan vandaag moeten zijn!Eindelijk goed nieuws. Mijn OC3 is op weg naar de dealer. Hij zal deze week bij de dealer geleverd worden. Dan nog paperassen in orde brengen en... toeren
4,5 maand is mijn huidige prognose, maar op basis van berichten her en der op het forum ga ik er vanuit dat dat nog verder uitloopt. Mocht dat gebeuren... Dan... Tsja... Wat zijn de mogelijkheden dan?
Was het maar waar!!!!Deze week.., dat zou dan vandaag moeten zijn!
Mooi dat er eindelijk zicht op levering komt, gelukkig zal blijken dat het het wachten waard is geweest!
Annuleren wellicht? Die keuze heb ik gekregen.
Maar ja, wat dan? Ander merk uitkiezen en ook weer wachten? Nou ja, volgende week ga ik een beslissing nemen.
Iedereen heeft uiteraard het recht op zijn eigen vooroordelen...De looks gecombineerd met de betrouwbaarheid van de (Franse) auto zorgen er bij mij voor dat ze in de huidige tijd nooit op mijn lijstje zouden komen te staan.
Eerst kijken welke alternatieven er zijn bij andere merken, die min of meer aan je praktische eisen voldoen en welke levertijden daar momenteel gelden. En dan is het "decision time": gewoon de knoop doorhakken of je toch op de OIII wilt wachten of voor een andere wagen kiest... (even aangenomen dat je nog van je huidige bestelling af kunt uiteraard - zo niet, dan héb je weinig te kiezen)4,5 maand is mijn huidige prognose, maar op basis van berichten her en der op het forum ga ik er vanuit dat dat nog verder uitloopt. Mocht dat gebeuren... Dan... Tsja... Wat zijn de mogelijkheden dan?
Mogelijk hééft het al tot lost sales geleid (mensen die voor een ander merk kiezen), alleen merken ze dat niet zolang de vraag desondanks zo groot blijft.Dat moet vroeg of laat toch een keer tot een "lost sale" gaan leiden, denk ik dan, anders leren ze het toch niet?
Thx gaat goedkomen. Met de huidige O2C ruim 176.000 gereden, geen bijzonderheden. Behalve dan 3 nieuwe voorruiten, achterbumper 2x gerepareerd en 1x vervangen maar dat was buiten mijn schuld om.
Ik wacht al bijna 4 maanden. Hangt waarschijnlijk van de opties en hun beschikbaar