Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

rdrummen

Senior Member
Ik heb 'm :tegek:, nu nog op Alaris 18" over een paar weken gaan de wintervelgen eronder 17" crystal, zodat er nog sneeuwkettingen omheen kunnen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet. (Op de foto nog in de kofferbak, daarom wat "lager".....)
Raceblue is iig een opvallend kleurtje.... :jaja:
@erikkie : prachtig, gefeliciteerd!
Ik moet nog eventjes wachten (op de Hawk-velgen en Eibach-veren) en dan kan ik mijn auto ook gaan afhalen, ook in datzelfde mooie Race-Blue... :dankje:

CoesDoes

Forumguru
@m@rc Zie ik het nu goed, dat het privacy glass pas begint bij het kleine ruitje in het achterportier en dat de grote ruit daarvan "normaal" getint glas is?
Dat komt waarschijnlijk doordat je door het grote raam van het achterportier en het voorportierraam aan de andere kant kijkt, bij het kleine ruitje kijk je ook nog door het donkerdere glas van het achterportier aan de andere kant, vandaar dat dat raampje donkerder lijkt.

CoesDoes

Forumguru
Bekijk bijlage 21350
de wintervelgen eronder 17" crystal, zodat er nog sneeuwkettingen omheen kunnen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Ik ben ook benieuwd hoe dat er uit gaat zien! De velg lijkt op de foto in het midden verder naar buiten te staan dan aan de randen, dit is waarschijnlijk om te voorkomen dat ze door de smallere velg te ver naar binnen vallen, zou best wel eens goed kunnen staan.
Jij weet in ieder geval zeker dat je sneeuwkettingen kan gebruiken mocht dat nodig zijn! :)

Lodewijk

Actief lid
helaas zijn de banden en velgen van mijn nieuwe auto gestolen waardoor de aflevering komende week in gevaar komt. Met dank aan het dievengilde :mad:

Majefloti

Forumguru
Ff een paar dagen uit de lucht en inmiddels weer een aantal nieuwe prachtexemplaren erbij. Gefeliciteerd allemaal en heel veel rijplezier!

Majefloti

Forumguru
Ff een paar dagen uit de lucht en inmiddels weer een aantal nieuwe prachtexemplaren erbij. Gefeliciteerd allemaal en heel veel rijplezier!

Flem_nl

Forumguru
Bij de dealer. Dat zijn die 'lastige' Terons. Dus ik hoop op een spoedige nalevering. Voor dinsdag dus.
Zou voor de gratis upgrade naar Alaris gaan...:D Mijn dealer had deze nog als losse set incl banden liggen, wellicht die van jou ook. Hoef jij tenminste niet te wachten....

Marcod

Lid
Ja @Skoda liefhebber , ik ben zeer gefrustreerd om de wijze hoe ermee wordt omgegaan . Krijg ook het idee dat dit expres wordt gedaan om de 14% auto's uit te leveren .

Mensen die hun auto zouden krijgen dit jaar nog informeer bij je dealer of ze nogwel gaan leveren dit jaar .

Succes ik ga hier mij frustratie verwerken :banghead::banghead::banghead::sterretjes::banghead:

CoesDoes

Forumguru
helaas zijn de banden en velgen van mijn nieuwe auto gestolen waardoor de aflevering komende week in gevaar komt. Met dank aan het dievengilde :mad:
Ongelofelijk.... Tip: Kijk bij aflevering de wielen/banden extra na, grote kans dat ze wielen ergens onder een demo uithalen als de wielen zo moeilijk leverbaar zijn.
En uiteraard is een gratis upgrade naar een grotere velg ook een mooie optie ;)

Oogje

Senior Member
Zojuist even bij de dealer langsgeweest en, behalve dat ik de dynamic stoelen nu ook heb proef gezeten (goede keuze gemaakt :) ) gevraagd waar nu de problemen met de lange levertijd door komen (behalve Metal Grey dat ik besteld heb).

Het is simpelweg de gigantische populariteit van 'Elegance Business' dat roet in het eten gooit. Andere uitvoeringen hebben wel een acceptabele levertijd, maar omdat vrijwel iedereen een Elegance besteld, zit er veel vertraging (volgens de dealer) veroorzaakt doordat toeleveranciers het niet aan kunnen. Vooral de FA die recent toegevoegd is, is niet voldoende beschikbaar.

D_R1978

Senior Member
Zojuist even bij de dealer langsgeweest en, behalve dat ik de dynamic stoelen nu ook heb proef gezeten (goede keuze gemaakt :) ) gevraagd waar nu de problemen met de lange levertijd door komen (behalve Metal Grey dat ik besteld heb).

Het is simpelweg de gigantische populariteit van 'Elegance Business' dat roet in het eten gooit. Andere uitvoeringen hebben wel een acceptabele levertijd, maar omdat vrijwel iedereen een Elegance besteld, zit er veel vertraging (volgens de dealer) veroorzaakt doordat toeleveranciers het niet aan kunnen. Vooral de FA die recent toegevoegd is, is niet voldoende beschikbaar.
Dat snap je toch niet? Als je weet dat je iets gaat toevoegen check je (lijkt mij) toch even of je daarmee niet een nieuwe bottleneck toevoegt? Of zie ik dat te simpel?

Heb net nog maar eens met de LM gebeld of ze wat meer weten. Stond blijkbaar zowel 17 okt als 15 nov in het systeem bij mijn bestelling :nailbiting:

Bovenaan Onderaan