Nice!Ha, daar stond die van mij ook nog even vanmiddag, ivm een herpoetsbeurtje. ff fotootje (had ik nog niet geplaatst).
Bekijk bijlage 21325
Gefeliciteerd, wel slapen hè?Vandaag ben ik gebeld door de dealer. Ik kan mijn juweeltje a.s. woensdag ophalen. Nog 7 nachtjes slapen en dan is er eindelijk een einde gekomen aan het lange wachten.
Skodacentrum Utrecht. Maar gelukkig zit er wel prioriteit op de order
Goed van de leasemaatschappijen. Bij hun ligt het probleem niet. Skoda is het probleem. Simply clever. Of simply never?
Ook in België kennen ze er wat: bij bestelling was mij een levering in week 41 beloofd, vandaag na contact met de dealer wist men mij te vertellen dat de Rs zeker niet voor week 46 zal geleverd worden. Ik vermoed dat dat wil zeggen dat hij dus nog niet ingepland is
Ja zo lijkt het wel op de foto inderdaad, maar ik denk dat dat met de zonstand te maken had (en nwe foto functie in IOS7). Het is toch echt getint vanaf de B-stijl.@m@rc Zie ik het nu goed, dat het privacy glass pas begint bij het kleine ruitje in het achterportier en dat de grote ruit daarvan "normaal" getint glas is?
Heel mooi! Weer wat meer kleur op de wegIk heb 'm , nu nog op Alaris 18" over een paar weken gaan de wintervelgen eronder 17" crystal, zodat er nog sneeuwkettingen omheen kunnen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet. (Op de foto nog in de kofferbak, daarom wat "lager".....)
Raceblue is iig een opvallend kleurtje....
Weet iemand of deze 1,4 tsi ook die cilinderuitschakeling heeft?
Klopt.Bij mijn weten is die cilinderuitschakeling alleen op de Golf 7. Mooie auto trouwens.