Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

kleine heino

Senior Member
Goed van de leasemaatschappijen. Bij hun ligt het probleem niet. Skoda is het probleem. Simply clever. Of simply never?

Niet gedacht dat deze opmerking realiteit zou worden. Vanmiddag de keuze gekregen of we doorgaan met de bestelling of dat deze geannuleerd wordt. Moet morgen beslissen.

becaj0

Nieuw lid
Ook in België kennen ze er wat: bij bestelling was mij een levering in week 41 beloofd, vandaag na contact met de dealer wist men mij te vertellen dat de Rs zeker niet voor week 46 zal geleverd worden. Ik vermoed dat dat wil zeggen dat hij dus nog niet ingepland is :cry:

Hoi Tom, klein vraagje wanneer heb jij uw wagen besteld? Namelijk zit ik ook te wachten op de levering...
Om een idee te krijgen van de levertermijn. Voorlopig zit ik nu aantal weken 14... and counting.

Bovendien wou ik graag een RS bestellen maar dat was toen niet mogelijk mits er geen prijs gekend is...
Bij jou was het dus geen probleem, heb dan maar de 1.8 TSI DSG7 elegance genomen.

Canon-Eye

Forumguru
@m@rc Zie ik het nu goed, dat het privacy glass pas begint bij het kleine ruitje in het achterportier en dat de grote ruit daarvan "normaal" getint glas is?

Pablos

Senior Member
Felicitaties aan allen die reeds de weg op kunnen.....ik ga zo snel nachtje slapen, dan zijn het erna nog maar zes :):)

m@rc

Lid
@m@rc Zie ik het nu goed, dat het privacy glass pas begint bij het kleine ruitje in het achterportier en dat de grote ruit daarvan "normaal" getint glas is?
Ja zo lijkt het wel op de foto inderdaad, maar ik denk dat dat met de zonstand te maken had (en nwe foto functie in IOS7). Het is toch echt getint vanaf de B-stijl. :jaja:
@Pablos , jaja gewoon een hoop plannen de komende dagen en dan zijn die nachtjes zo voorbij

erikkie

Senior Member
2013-10-10 17.28.08.jpg 2013-10-10 18.58.25.jpg
Ik heb 'm :tegek:, nu nog op Alaris 18" over een paar weken gaan de wintervelgen eronder 17" crystal, zodat er nog sneeuwkettingen omheen kunnen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet. (Op de foto nog in de kofferbak, daarom wat "lager".....)

Raceblue is iig een opvallend kleurtje.... :jaja:

Weet iemand of deze 1,4 tsi ook die cilinderuitschakeling heeft?

Thorgal

Forumguru
Ik heb 'm :tegek:, nu nog op Alaris 18" over een paar weken gaan de wintervelgen eronder 17" crystal, zodat er nog sneeuwkettingen omheen kunnen, ben benieuwd hoe dat eruit ziet. (Op de foto nog in de kofferbak, daarom wat "lager".....)

Raceblue is iig een opvallend kleurtje.... :jaja:

Weet iemand of deze 1,4 tsi ook die cilinderuitschakeling heeft?
Heel mooi! Weer wat meer kleur op de weg
Gefeliciteerd

Bovenaan Onderaan