Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Edwin1969

Actief lid
Mijn auto staat op dit moment bij de dealer en is in de was gezet.
Binnen een aantal dagen worden de Eibach veren er onder gezet (hij staat nu nog op transportblokken), maar ik weet nog STEEDS niet welke velgen ik eronder wil hebben.

Hij staat nu op Golus velgen, maar ik heb goedkeuring van m'n werkgever om bij de dealer te wisselen naar de Alaris velgen.
Ik wacht denk ik maar even af hoe het er allemaal uitziet incl. verlaging en hak dan de knoop door:nailbiting:

@richie29 Gewoon voor de Golus velgen gaan, staan heel mooi onder de Octavia én worden veel minder vaak gekozen en zijn dus veel "exclusiever" dan de Alaris velgen......
;)

kleine heino

Senior Member
Opnieuw uitstel, 5e keer pas!!! Ipv week 44, week 45 productie. En waarom? Nou, dat weet niemand!

Hoogstwaarschijnlijk dus pas rijden in 2014. Lm zet na 15 november geen auto's op kenteken.

De lol is er nu wel vanaf. Collega's die later Audi's, VW's, Volvo's enz.enz. besteld hebben rijden allemaal lekker in hun nieuwe auto rond. Toch te gek voor woorden een half jaar wachten! Ik heb dit niet eerder meegemaakt. Ergste vind ik dat tijdens de verkoop gesproken is over 2 maanden levertijd. Ze hebben de boel echt niet op orde bij Skoda. Ik baal echt als een stekker.

Marcod

Lid
Hallo Heino ,
Bij mij precies hetzelfde laatste update was week 44 nu 45 maar wel een bevestiging van de LM dat ze die in week 48 uitleveren . Vandaag ook een mailtje gehad , na aandringen , dat ik alvast de winterbanden mag bestellen en een afspraak kan maken voor montage.

Nu maar zien of dit ook gaat gebeuren .

LdN

Forumguru
Lm zet na 15 november geen auto's op kenteken.
Veel Lm's zetten tot 31dec auto's op kenteken als er een belastingvoordeel mee gemoeid is, in mijn geval heb ik weliswaar een voorraad auto gekozen maar die wordt pas 23 December geleverd en vlak er voor op kenteken gezet.

LdN

Forumguru
Toch te gek voor woorden een half jaar wachten! Ik heb dit niet eerder meegemaakt. Ergste vind ik dat tijdens de verkoop gesproken is over 2 maanden levertijd. Ze hebben de boel echt niet op orde bij Skoda. Ik baal echt als een stekker.
Och het lijkt heel erg maar ik heb op m'n huidige leasewagen (Nissan Qashqai) maar liefst 17 maanden moeten wachten (besteld oktober 2007, geleverd februari 2009) en destijds met mij ook nog een heleboel andere toekomstige Nissan rijders, een half jaar is dus zo slecht nog niet

Maik

Actief lid
Och het lijkt heel erg maar ik heb op m'n huidige leasewagen (Nissan Qashqai) maar liefst 17 maanden moeten wachten (besteld oktober 2007, geleverd februari 2009) en destijds met mij ook nog een heleboel andere toekomstige Nissan rijders, een half jaar is dus zo slecht nog niet
Haha, ja .... Kan er over meepraten. ik weet dat er toen heel veel lang moesten wachten.... Ik had toen geluk. Juni besteld, november geleverd. Zal nu niet veel anders zijn denk ik.... September besteld, zal februari leveren worden....

Rick

Senior Member
Vandaag ook bij de dealer geweest. Voorlopige productie nog op week 45. Nog steeds voorlopig dus niks zeker. Normaal wordt 3 weken vooraf de definitieve productiedatum vastgesteld. Betekent dus dat de def datum volgende week zou moeten komen.

Overigens zet mijn leasemaatschappij (alphabet) nog tot 6-12 op kenteken, dus dat gaat goed komen.

kleine heino

Senior Member
Wel nieuwsgierig of de productie van week 45 waar hierboven over gesproken wordt voor dezelfde dealer is? Of zie ik spoken :-)

chefkok

Actief lid
Net door Rijnwoud gebeld: maandag 21 oktober wordt onze Combi afgeleverd.
Ben er dik tevreden mee: 9 september besteld!
Alleen nog even twijfelen/praten over de vaste trekhaak: moet wel onze vouwwagen kunnen hebben (met dissel en disselbak) en die staat nu in de winterstalling dus even proberen wordt lastig.

Mvg,

Koert

Dat is wel heel snel.... volgens mij ben je nu record-houder op snelle levering :)

alvast veel plezier van je octavia

Oogje

Senior Member
Heb je een voorraadauto besteld? Ik zit nu in mijn 10e week sinds bestellen en heb er nog 20 te gaan...

chefkok

Actief lid
Heb je een voorraadauto besteld? Ik zit nu in mijn 10e week sinds bestellen en heb er nog 20 te gaan...

Nee, 1.2 dsg ABL (cappucino beige) met als enige opties het panoramische dak en de vaste trekhaak. Wel (naar aanleiding van de berichten op dit forum) bij bestellen gevraagd "zo spoedig mogelijk" maar dat zal iedereen toch wel hebben gezegd?

Mvg,
Koert

Oogje

Senior Member
Ik denk dat een fors deel van de lange wachttijd voor de rest er in zit dat we met z'n allen het meest populaire model besteld hebben, de EBL. Ik heb m in het 2 liter diesel besteld.

Bovenaan Onderaan