Mijn auto staat op dit moment bij de dealer en is in de was gezet.
Binnen een aantal dagen worden de Eibach veren er onder gezet (hij staat nu nog op transportblokken), maar ik weet nog STEEDS niet welke velgen ik eronder wil hebben.
Hij staat nu op Golus velgen, maar ik heb goedkeuring van m'n werkgever om bij de dealer te wisselen naar de Alaris velgen.
Ik wacht denk ik maar even af hoe het er allemaal uitziet incl. verlaging en hak dan de knoop door
Veel Lm's zetten tot 31dec auto's op kenteken als er een belastingvoordeel mee gemoeid is, in mijn geval heb ik weliswaar een voorraad auto gekozen maar die wordt pas 23 December geleverd en vlak er voor op kenteken gezet.Lm zet na 15 november geen auto's op kenteken.
Och het lijkt heel erg maar ik heb op m'n huidige leasewagen (Nissan Qashqai) maar liefst 17 maanden moeten wachten (besteld oktober 2007, geleverd februari 2009) en destijds met mij ook nog een heleboel andere toekomstige Nissan rijders, een half jaar is dus zo slecht nog nietToch te gek voor woorden een half jaar wachten! Ik heb dit niet eerder meegemaakt. Ergste vind ik dat tijdens de verkoop gesproken is over 2 maanden levertijd. Ze hebben de boel echt niet op orde bij Skoda. Ik baal echt als een stekker.
Haha, ja .... Kan er over meepraten. ik weet dat er toen heel veel lang moesten wachten.... Ik had toen geluk. Juni besteld, november geleverd. Zal nu niet veel anders zijn denk ik.... September besteld, zal februari leveren worden....Och het lijkt heel erg maar ik heb op m'n huidige leasewagen (Nissan Qashqai) maar liefst 17 maanden moeten wachten (besteld oktober 2007, geleverd februari 2009) en destijds met mij ook nog een heleboel andere toekomstige Nissan rijders, een half jaar is dus zo slecht nog niet
9 september 2012 besteld zeker?
Heb je een voorraadauto besteld? Ik zit nu in mijn 10e week sinds bestellen en heb er nog 20 te gaan...