Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CoesDoes

Forumguru
Gezien de lage meerprijs zou ik zeker voor de Alaris gaan. Die staan icm de Eibach verlaging er echt erg mooi onder. Spreek uit ervaring!
Meerprijs? Af fabriek zijn de Alaris en de Golus even duur, bij bestelling achteraf lijken de Golus zelfs duurder (bij kreijnewebshop tenminste...)
Daarnaast vind ik persoonlijk de Golus ook best goed staan icm Eibach :D

Edit: Misschien helpt deze post http://www.skodaforum.nl/forum/thre...andere-auto-verlagen.20300/page-2#post-324978

Flem_nl

Forumguru
Meerprijs? Af fabriek zijn de Alaris en de Golus even duur, bij bestelling achteraf lijken de Golus zelfs duurder (bij kreijnewebshop tenminste...)
Daarnaast vind ik persoonlijk de Golus ook best goed staan icm Eibach :D

Edit: Misschien helpt deze post http://www.skodaforum.nl/forum/thre...andere-auto-verlagen.20300/page-2#post-324978
Klopt, ik was mijn bericht ook aan het editen terwijl jij je reactie schreef! ;) En het blijft altijd een kwestie van smaak....:pardon:

bonyuri

Actief lid
Mijn auto staat op dit moment bij de dealer en is in de was gezet.
Binnen een aantal dagen worden de Eibach veren er onder gezet (hij staat nu nog op transportblokken), maar ik weet nog STEEDS niet welke velgen ik eronder wil hebben.

Hij staat nu op Golus velgen, maar ik heb goedkeuring van m'n werkgever om bij de dealer te wisselen naar de Alaris velgen.
Ik wacht denk ik maar even af hoe het er allemaal uitziet incl. verlaging en hak dan de knoop door:nailbiting:

2hrik9d.jpg

Doe mij dan maar die Golus velgen hoor.
Ik heb een setje 16" Velorum te ruilen ;)

RoelF

Forumguru
Dealer belde net! Auto is onderweg naar NL, hij wilde met mij de aflevering plannen over een week of twee. Hmmm.... Ik heb toch maar aangegeven dat ik de auto van de lease pas 30 nov mag ophalen.
'Oja, dat was waar ook! Ik zal even met de LM bellen.' was zijn reactie. Aaarch, ik had gewoon blond moeten spelen en een afspraak maken, hahahaha!
Binnenkort in ieder geval even spieken bij de dealer. :)

Thorgal

Forumguru
Dealer belde net! Auto is onderweg naar NL, hij wilde met mij de aflevering plannen over een week of twee. Hmmm.... Ik heb toch maar aangegeven dat ik de auto van de lease pas 30 nov mag ophalen.
'Oja, dat was waar ook! Ik zal even met de LM bellen.' was zijn reactie. Aaarch, ik had gewoon blond moeten spelen en een afspraak maken, hahahaha!
Binnenkort in ieder geval even spieken bij de dealer. :)
Hoop ook binnenkort zo'n belletje te krijgen. Over 2 weken even met vakantie maar zou mooi zijn bij terugkomst
Gaf de dealer ook nog iets aan mbt je trekhaak?

RoelF

Forumguru
Hoop ook binnenkort zo'n belletje te krijgen. Over 2 weken even met vakantie maar zou mooi zijn bij terugkomst
Gaf de dealer ook nog iets aan mbt je trekhaak?
We hadden het er wel even over, ja. Niet veel nieuws te melden. Ik krijg 'm gewoon met een vaste haak geleverd. Er is trouwens nog een keuze in stekker, toch? Jaeger of Multicon?

Heb wel aangegeven dat 'ie de type plaatjes op de achterkant toch moet laten zitten. Ik twijfel nu weer of de kont kaal moet. Dus... voor nu laten zitten, er af kan altijd nog.

Laatst bewerkt:

Flem_nl

Forumguru
We hadden het er wel even over, ja. Niet veel nieuws te melden. Ik krijg 'm gewoon met een vaste haak geleverd. Er is trouwens nog een keuze in stekker, toch? Jaeger of Multicon?

Heb wel aangegeven dat 'ie de type plaatjes op de achterkant toch moet laten zitten. Ik twijfel nu weer of de kont kaal moet. Dus... voor nu laten zitten, er af kan altijd nog.
Altijd lekker kaal.....:maakmegek:

Nelissuh

Actief lid
Octavia Combi 1.4 TSI DSG incl. wat opties besteld.

Afgelopen week bestelling geplaatst, verwachte leverweek wk49.
Oorzaak: Panoramadak = wk47 + 2 weken voor leer.

Gelukkig laat leaseplan de order in december staan, en hebben ze 'm niet doorgeschoven naar januari.

Net even bij dealer geweest, blijkt mijn auto al een week in het land te zijn. Hij staat bij Pon om te wachten op leerinbouw. Doordat het een van de eerste dynamics met leer is zou het wat langer gaan duren. Ondanks dat lijkt het er dus op dat het ruim eerder dan de beloofde weel 49 geleverd gaat worden.

Zou ik Pon nu diner-cheques moeten sturen?

Flem_nl

Forumguru
Net even bij dealer geweest, blijkt mijn auto al een week in het land te zijn. Hij staat bij Pon om te wachten op leerinbouw. Doordat het een van de eerste dynamics met leer is zou het wat langer gaan duren. Ondanks dat lijkt het er dus op dat het ruim eerder dan de beloofde weel 49 geleverd gaat worden.

Zou ik Pon nu diner-cheques moeten sturen?
Als het goed is deze week het leer binnen!!! Die van mij zou 5 weken terug de eerste zijn waarbij PON leer op dynamicstoelen zou plaatsten. Uiteraard faalde PON weer eens jammerlijk. Stel je zou de juiste mallen hebben als importeur!!! :banghead::banghead::banghead:

roeldewinter

Actief lid

Ik heb een dag met de letters er op rondgereden, toen heb ik ze er af gehaald, vééééél mooier :-)

Nelissuh

Actief lid
Als het goed is deze week het leer binnen!!! Die van mij zou 5 weken terug de eerste zijn waarbij PON leer op dynamicstoelen zou plaatsten. Uiteraard faalde PON weer eens jammerlijk. Stel je zou de juiste mallen hebben als importeur!!! :banghead::banghead::banghead:

Ja Flem, die 2 van ons staan waarschijnlijk ergens samen op een parkeerplaats. Ben benieuwd naar de afwerking van het leer. Hoop maar dat leer vanaf 1e auto netjes geleverd wordt.

FrankVdV

Nieuw lid
Deze morgen was het zover , onze octavia opgehaald bij de dealer.
Intussen uitvoerig testritje gereden en ............wat een prachtwagen!!!!!!!!
Aan de forumleden die lang op hun wagen moeten wachten ....... hij is het wachten meer dan waard hoor ! IMAG0215.jpg IMAG0215.jpg IMAG0221.jpg

Bijlagen

• IMAG0218.jpg
    IMAG0218.jpg
    669,4 KB · Weergaven: 133
  • IMAG0222.jpg
    IMAG0222.jpg
    548,2 KB · Weergaven: 133
  • IMAG0225.jpg
    IMAG0225.jpg
    884,7 KB · Weergaven: 131
  • IMAG0228.jpg
    IMAG0228.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 126
  • IMAG0227.jpg
    IMAG0227.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 124
  • IMAG0226.jpg
    IMAG0226.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 129
  • IMAG0225.jpg
    IMAG0225.jpg
    884,7 KB · Weergaven: 126

Flem_nl

Forumguru
Ja Flem, die 2 van ons staan waarschijnlijk ergens samen op een parkeerplaats. Ben benieuwd naar de afwerking van het leer. Hoop maar dat leer vanaf 1e auto netjes geleverd wordt.
Die van mij staat gewoon voor de deur! ;) Ging niet 5 weken op PON wachten. Dus wanneer het leer binnen is gaat de auto voor een dagje terug naar Leusden en bij de dealer de juiste Eibach veren en RS spoiler erop!

Bovenaan Onderaan