Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Oogje

Senior Member
Zoals al vaker aangegeven is Metal Grey niet de enige vertrager. Als ik de kleur namelijk naar bijvoorbeeld zwart zou hebben gewijzigd, dan zou ik een levertijd van een 20 weken hebben gehad. Door Metal Grey staat mijn levertijd op 30 weken. En dat is dus met een 2.0 TDI (niet de DSG)...

harry123

Actief lid
Goed nieuws, mijn auto wordt volgende week donderdag (17 september) bij mijn werkplek afgeleverd, nu hopen dat hij door een rustige rijder gebracht wordt of met de auto-ambulance! Hoe dan ook: blij want het is eerder dan ik verwacht had :D

besbas

Lid
Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn nieuwe lease-auto volgende week woensdag (16 oktober) bij mij thuis wordt afgeleverd. :tegek: :D

Tom RS

Forumguru
Ook in België kennen ze er wat: bij bestelling was mij een levering in week 41 beloofd, vandaag na contact met de dealer wist men mij te vertellen dat de Rs zeker niet voor week 46 zal geleverd worden. Ik vermoed dat dat wil zeggen dat hij dus nog niet ingepland is :cry:

Herman Janssens

Senior Member
Ook in België kennen ze er wat: bij bestelling was mij een levering in week 41 beloofd, vandaag na contact met de dealer wist men mij te vertellen dat de Rs zeker niet voor week 46 zal geleverd worden. Ik vermoed dat dat wil zeggen dat hij dus nog niet ingepland is :cry:
Ik hoop dat hij deze week geassembleerd wordt en binnen 2 weken op mijn oprit staat. Dan is hij ook 5 weken later dan voorzien geleverd.

Vandaag de dealer gesproken auto is al 1,5 week in Nederland en kenteken reeds bekend.

Nu ging pon leer inbouwen voormijn dynamic stoelen kwamen ze erachter dat ik ook het safety pakket heb , dit gaat door de isofix op de voorstoelen niet samen met leer. Conclusie pon moet opnieuw mallen laten maken nog een kleine 4 weken gaat dit duren morgen maar weer even met de dealer bellen hoe dit gecompenseerd gaat worden wordt gek van pon

Majefloti

Forumguru
Die hammers heb ik wel (en mijn knie al een keer aan open gehaald...).

Die lifehammers zijn bedoeld om je ruit in te slaan (bij nood), niet om je knieschijf te testen :D.
Bij mij hadden ze die links en rechts van de middenconsole gemonteerd. Nu zelf verplaatst naar de instapdorpel.

Majefloti

Forumguru
Off topic maar toch even melden dat ook ik een combinatie heb van EBL met FA en afneembare trekhaak. Alles werkt prima.

Flem_nl

Forumguru
Vandaag de dealer gesproken auto is al 1,5 week in Nederland en kenteken reeds bekend.

Nu ging pon leer inbouwen voormijn dynamic stoelen kwamen ze erachter dat ik ook het safety pakket heb , dit gaat door de isofix op de voorstoelen niet samen met leer. Conclusie pon moet opnieuw mallen laten maken nog een kleine 4 weken gaat dit duren morgen maar weer even met de dealer bellen hoe dit gecompenseerd gaat worden wordt gek van pon
Ik wacht ook al ruim 5 weken op de mallen voor mijn dynamic stoelen ( heb geen safety pakket). Waarschijnlijk deze week eindelijk binnen... :D

richie29

Nieuw lid
Mijn auto staat op dit moment bij de dealer en is in de was gezet.
Binnen een aantal dagen worden de Eibach veren er onder gezet (hij staat nu nog op transportblokken), maar ik weet nog STEEDS niet welke velgen ik eronder wil hebben.

Hij staat nu op Golus velgen, maar ik heb goedkeuring van m'n werkgever om bij de dealer te wisselen naar de Alaris velgen.
Ik wacht denk ik maar even af hoe het er allemaal uitziet incl. verlaging en hak dan de knoop door:nailbiting:

2hrik9d.jpg

Flem_nl

Forumguru
Mijn auto staat op dit moment bij de dealer en is in de was gezet.
Binnen een aantal dagen worden de Eibach veren er onder gezet (hij staat nu nog op transportblokken), maar ik weet nog STEEDS niet welke velgen ik eronder wil hebben.

Hij staat nu op Golus velgen, maar ik heb goedkeuring van m'n werkgever om bij de dealer te wisselen naar de Alaris velgen.
Ik wacht denk ik maar even af hoe het er allemaal uitziet incl. verlaging en hak dan de knoop door:nailbiting:

2hrik9d.jpg
Gezien de lage meerprijs zou ik zeker voor de Alaris gaan. Die staan icm de Eibach verlaging er echt erg mooi onder. Spreek uit ervaring!

Bovenaan Onderaan