Stevends001
Nieuw lid
Deze week wagen besteld en net bevestiging gekregen dat levering ingezet is op 10.12.2013. Ik ben eens benieuwd. Of is het toch zo dat de leveringstermijn in België veel korter is dan in Nederland.
Dan zul jij wel de eerste zijn bij wie de twee halen één betalen actie geldt!Heb net nog maar eens met de LM gebeld of ze wat meer weten. Stond blijkbaar zowel 17 okt als 15 nov in het systeem bij mijn bestelling
In de mail stond dat ze een aantal wijzigingen door hadden gevoerd om de prod. te kunnen versnellen. Misschien hebben ze wat prod slots van een ander land over genomen waar de FA in zat, daardoor zou het per saldo toch sneller kunnen worden.Dat snap je toch niet? Als je weet dat je iets gaat toevoegen check je (lijkt mij) toch even of je daarmee niet een nieuwe bottleneck toevoegt? Of zie ik dat te simpel?
mijn 19" staan sinds vandaag in bestellingMijn 18 inch winterbanden liggen er al onder...
Goed nieuws, nog even een weekje wachtenVandaag de dealer gebeld..... En ja hoor hij is binnen gekomen! Gelijk maar de afspraak gemaakt om de auto op te halen. Volgende week zaterdag is het zover...... Nog 8 nachtjes....
Ter info. Het heeft dus 14 weken geduurd van bestelling tot levering.
Vandaag de dealer gebeld..... En ja hoor hij is binnen gekomen! Gelijk maar de afspraak gemaakt om de auto op te halen. Volgende week zaterdag is het zover...... Nog 8 nachtjes....
Ter info. Het heeft dus 14 weken geduurd van bestelling tot levering.
Tja dat kan er nog wel bij na die 13 weken niet slapen.Dus nog 8 slapeloze nachten....
Ik wacht al bijna 4 maanden. Hangt waarschijnlijk van de opties en hun beschikbaarDeze week wagen bestebeschikbaarheid af.evestiging gekregen dat levering ingezet is op 10.12.2013. Ik ben eens benieuwd. Of is het toch zo dat de leveringstermijn in België veel korter is dan in Nederland.
Daar zit ik al op..ben op weg naar vijf maanden
Inderdaad goed nieuws, komt er voor jou ook eindelijk een einde aan het lange wachtenEindelijk goed nieuws. Mijn OC3 is op weg naar de dealer. Hij zal deze week bij de dealer geleverd worden. Dan nog paperassen in orde brengen en... toeren