Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Stevends001

Nieuw lid
Deze week wagen besteld en net bevestiging gekregen dat levering ingezet is op 10.12.2013. Ik ben eens benieuwd. Of is het toch zo dat de leveringstermijn in België veel korter is dan in Nederland.

CoesDoes

Forumguru
Dat snap je toch niet? Als je weet dat je iets gaat toevoegen check je (lijkt mij) toch even of je daarmee niet een nieuwe bottleneck toevoegt? Of zie ik dat te simpel?:nailbiting:
In de mail stond dat ze een aantal wijzigingen door hadden gevoerd om de prod. te kunnen versnellen. Misschien hebben ze wat prod slots van een ander land over genomen waar de FA in zat, daardoor zou het per saldo toch sneller kunnen worden.

Jurryb

Nieuw lid
:tegek: Vandaag de dealer gebeld..... En ja hoor hij is binnen gekomen! Gelijk maar de afspraak gemaakt om de auto op te halen. Volgende week zaterdag is het zover...... Nog 8 nachtjes....

Ter info. Het heeft dus 14 weken geduurd van bestelling tot levering.

Thorgal

Forumguru
:tegek: Vandaag de dealer gebeld..... En ja hoor hij is binnen gekomen! Gelijk maar de afspraak gemaakt om de auto op te halen. Volgende week zaterdag is het zover...... Nog 8 nachtjes....

Goed nieuws, nog even een weekje wachten

Blacky

Forumguru

Dus nog 8 slapeloze nachten....:D

frisok

Senior Member
4,5 maand is mijn huidige prognose, maar op basis van berichten her en der op het forum ga ik er vanuit dat dat nog verder uitloopt. Mocht dat gebeuren... Dan... Tsja... Wat zijn de mogelijkheden dan? :arghh:

Thorgal

Forumguru
ben op weg naar vijf maanden:mad:
Daar zit ik al op..
Laatste bericht is dat de auto al wel geproduceerd is maar dat door pon nog geen planning van de werkplaats bekend is. Tja het is natuurlijk ook onverwacht dat hij al geproduceerd is....dat zagen ze niet aankomen :banghead:
Waardeloze logistiek .... Btw alleen van de dealer een klein excuus gekregen dat er een andere kleur moest worden uitgekozen .... Valt ook erg tegen.
Maar zelfs als @Blackokkie2 gelijk heeft (9 mnd) dan ben ik over de helft :jaja:

Herman Janssens

Senior Member
Eindelijk goed nieuws. Mijn OC3 is op weg naar de dealer. Hij zal deze week bij de dealer geleverd worden. Dan nog paperassen in orde brengen en... toeren :)

Bovenaan Onderaan