ertromp
Forumguru
En wij zijn benieuwd naar de foto'sVrijdagmiddag gebeld door de dealer, wagen is binnen. Aflevering a.s. donderdag. Ben benieuwd wat er wel/niet aangepast is ............
En wij zijn benieuwd naar de foto'sVrijdagmiddag gebeld door de dealer, wagen is binnen. Aflevering a.s. donderdag. Ben benieuwd wat er wel/niet aangepast is ............
Dan is er nu nog voldoende tijd om je voor te stellen in het Meet en Greet gedeelte van het forumZelfde hier wagen besteld op 2/7 nog steeds niet binnen, en helaas heb ik de mijne met alle opties genomen...
2/7? Dan wacht nog maar even, er zitten er hier een aantal die al in April/Mei hebben besteld en nog geen auto hebben!Zelfde hier wagen besteld op 2/7 nog steeds niet binnen, en helaas heb ik de mijne met alle opties genomen...
eeeuh, 10 uur dus :-)
Ik zou om te ezelen die O3 ook eens wat laten wachten. Dan weet hij hoe dat voelt. Van begin af aan korte metten ermee maken , anders is hij straks helemaal verwend en heb je er niks meer aan te zeggen.10 met een tikfoutje in de eerste versie, gok ik.
Trouwens, wat maakt het nou uit - zolang hij er zelf maar op tijd is...
Als u de bestelbon even naleest, staat er het volgende geschreven:
"LEVERINGSDATUM OF LEVERINGSTERMIJN:"
Op de bestelbon wordt de juiste leveringsdatum of -termijn aangeduid, die van strikte toepassing is, behalve in geval van overmacht.
De leveringstermijn neemt een aanvang op de dag volgend op deze van de ondertekening van de bestelbon door de koper.
Kan de verkoper deze leveringsdatum of -termijn niet naleven, dan informeert hij de koper onmiddellijk per aangetekend brief of door elk ander wettelijk bewijsmiddel.
Hierin kan de verkoper een verlenging van de leveringsdatum of -termijn meedelen, die niet meer dan 25% van de aanvankelijke overeengekomen termijn kan bedragen.
Wordt deze nieuwe termijn overschreden, buiten het geval van overmacht, dan kan de koper de overeenkomst, zonder voorafgaande ingebrekestelling verbreken per aangetekende brief, onverminderd een vergoeding die overeenstemt met de werkelijke opgelopen schade, evenwel beperkt tot 15% van de totale verkoopprijs van het voertuig.
Maw als de garage of verkoper de opgegeven leveringstermijn niet naleeft en alsook de consument niet wettelijk is geïnformeerd. Dan mag u direct de de overeenkomst verbreken dmv aangetekend schrijven.
Morgenmiddag kan ik die van mij ophalen. Half juli besteld, half oktober ophalen. 3 maanden dus, erg netjes, vergeleken met anderen hier. Ik heb alleen niet veel vertragende opties zoals het panodak, DSG en de Theron velgen. Vandaar misschien snelle levering. O ja, ook nog een 2.0 TDI, scheelt misschien ook nog wat. Ik zal morgen foto's posten. Kunnen jullie ook nog eens een brilliant silver bekijken, die zie ik hier nog niet veel langskomen
Hmm, twee maanden, dat is wel erg snel. Geen opties?