Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Ik vermoed dat die van ons langs elkaar staan? De mijne zou ook volgende week geleverd moeten worden. Echter nog geen bevestiging gekregen vanuit vd akker. Ideaal zou zijn voor woensdag ophalen, kan ik meteen 600 zakelijke kilometers schrijven in twee dagen maar dat is te mooi om waar te zijn gok ik
Ik was de tweede die de O3 besteld had bij vd Akker, heb hem 17/10 opgehaald in vestiging Veghel. Heb verder geen O3 in de showroom zien staan daar.
Eerste ervaringen : motor veel rustiger, stiller dan de 1.9 TDI die ik had. Hoor wel meer windgeruis, voor de rest totnutoe tevreden, kijken of ik hier ook weer zo goed als probleemloos 180k kms op kan zetten. ZIjn nog wat zaken om uit te zoeken zoals sleutelbediening ramen/schuifkanteldak en connectie dualsim gsm. Connectie maken is geen probleem echter wel hoe kan ik keuze maken tussen beide sims maar zal deze vraag in ander topic zetten.
Heb er nog geen winterbanden onder laten zetten, dit om een beter vergelijk te kunnen maken met de O2.

@Flem_nl Heb jij leer nog niet, was vorige week bij mijn dealer skoda center Utrecht zij gaven aan de eerste afgelopen maandag reeds afgeleverd te hebben. Die Van mij wordt overgebracht van pon naar alba voor de inbouw ivm safetypack was nog geen rekening mee gehouden. Dealer heeft het wel goed opgelost, gratis rs spoiler en de schermen in de stoelen worden gratis ingebouwd zodat hij makkelijker door de installateur afgebouwd kan worden. Goed geregeld van de dealer. Heb de auto al sinds 12 april in bestelling staan

Ik heb vanmorgen nog contact gehad met de dealer, nog steeds niet leverbaar, alle OIII's met FA worden zonder trekhaak afgeleverd.... Hoe lang het nog gaat duren weet ie niet.... Erg vreemd inderdaad dat er hier ook mensen zijn die 'm wel geleverd hebben gekregen (waarom krijg ik 'm dan niet :-S ).
Heb afgelopen donderdag O3 opgehaald, met FA + vaste trekhaak.
Komisch is wel dat in een ander topic wordt geschreven dat leder achterzijde op de voorstoelen niet meer leverbaar was en daarom ter compensatie FA erop zit. Vreemd genoeg heb ik nu leder op de stoelen én FA, geen FA besteld !!

Flem_nl

Forumguru
@Flem_nl Heb jij leer nog niet, was vorige week bij mijn dealer skoda center Utrecht zij gaven aan de eerste afgelopen maandag reeds afgeleverd te hebben
Dynamic met leer door PON? Dan is die persoon een bofkont. Mijn dealer krijgt telkens te horen van PON dat 't er echt bijna is. Top dat je die spoiler ook hebt gekregen. Zijn we met een select groepje! Zie bij jou de elek. achterklep, nu spijt dat ik die niet heb besteld!!! :banghead:

Laatst bewerkt:

TedVlemmings

Forumguru
Ik was de tweede die de O3 besteld had bij vd Akker, heb hem 17/10 opgehaald in vestiging Veghel. Heb verder geen O3 in de showroom zien staan daar.
Eerste ervaringen : motor veel rustiger, stiller dan de 1.9 TDI die ik had. Hoor wel meer windgeruis, voor de rest totnutoe tevreden, kijken of ik hier ook weer zo goed als probleemloos 180k kms op kan zetten. ZIjn nog wat zaken om uit te zoeken zoals sleutelbediening ramen/schuifkanteldak en connectie dualsim gsm. Connectie maken is geen probleem echter wel hoe kan ik keuze maken tussen beide sims maar zal deze vraag in ander topic zetten.
Heb er nog geen winterbanden onder laten zetten, dit om een beter vergelijk te kunnen maken met de O2.
Daar heb je een goed punt. Dualsim heb ik ook, in de o2 pakte de navigatie standaard sim1 terwijl ik in de telefoon contacten aan iedere sim heb gekoppeld, zou beter zijn als die koppeling gebruikt werd maar ik heb het idee dat dualsim en Bluetooth nog niets echt 100% met elkaar compatibel zijn en dat ik in de auto weer standaard sim1 continu gebruik.

Thorgal

Forumguru
Helaas, had toch wel heel leuk geweest. Wordt het straks een Skoda SLK
(zo slecht gaat het toch nog niet met de auto branche)

m@rc

Lid
Vanmiddag langs de snelweg A12 bij Veenendaal 3 trailers vol Octavia's zien staan. Worden weer een hoop mensen blij gemaakt de komende tijd! :jaja:

Pablos

Senior Member
De beloofde foto's

Ervaringen tot nu toe:
1) Happy :):):)
2) Wat een absurd suffe claxon voor zo een mooie bak
3) Genot om te rijden
4) Electrische achterklep.....Leukste optie tot nu toe (iedereen lol van)
5) Hele gezin gelukkig met stoelverwarming
6) Happy :):):)
7) Verbruik is nog vaag....benieuwd of metingen nog beter worden. Zal ook wennen zijn aan benzine meter (wat zegt wat)
8) Pano dak, toppertje
9) Chrome opties zijn goed gelukt. (voorzijde wordt later nog aangepast om helemaal top te zijn ivm ontbreken strip icm frontassist)
10) Lederen interieur is echt waanzinnig gelukt. Gekozen voor Noga (geloof ik:):D staat echt super chique...
11) Happy :):):)
12) Automatische instelling van spiegels icm sleutel doet het nog niet helemaal zoals het moet (mijn tekortkoming :D
13) Radio/Nav systeem top
14) Lane assist is nog niet helemaal duidelijk of ik het top vind...Voor mijn gevoel zitten we steeds tegen elkaar in te werken.
15) Happy :):):)

Edit 16: Electrische stoelen top
Edit 17: 18" Velgen mooi (en prima comfort)
Edit 18: Netten systeem onverwachts handig

Bijlagen

• IMG_3643.JPG
    IMG_3643.JPG
    89,8 KB · Weergaven: 217
  • IMG_3644.JPG
    IMG_3644.JPG
    101,2 KB · Weergaven: 206
  • IMG_3645.JPG
    IMG_3645.JPG
    97,3 KB · Weergaven: 199
  • WP_20131017_08_57_55_Pro.jpg