Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Pablos

Senior Member
ik blijf het de optie vinden die de laatste dagen de grootste glimlach gaf.

Maar (Down to earth) alles van electronica kan stuk...

Pablos

Senior Member
Overigens leuke anekdote:
Een straat verder staat een ebl combi Racing Blue. Natuurlijk een paar keer langzaam langsgereden om te zien hoe die er uit zag voor ik hem had.
Zaterdag waren dr rollen omgedraaid en stond de Racing blue voor mijn hek te turen:)

chefkok

Actief lid
Vanochtend onze auto opgehaald: zo mooi!!
Rijdt ook heerlijk (met een redelijke omweg naar huis gereden): bij ons géén spijt dat we de "gewone" 1.2 hebben gekozen. Zoveel rijden we niet (vorig jaar 8000 km) maar de kilometers die we rijden zullen fijn zijn!

Bijlagen

• 20131021_101634.jpg
    20131021_101634.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 151
  • 20131021_110007.jpg
    20131021_110007.jpg
    872,2 KB · Weergaven: 160
  • 20131021_152919.jpg
    20131021_152919.jpg
    741,7 KB · Weergaven: 144

Blacky

Forumguru
Pablos en Chefkok allebei gefeliciteerd met jullie auto en dat jullie veel veilige en plezierige kilometers mogen maken. :bloemen:

CoesDoes

Forumguru
mijn tank zal ongetwijfeld sneller leeg zijn @Blacky, maar ik was weer eens flauw en dacht dat een benzine meter bij een dieselmotor wel een aparte (en redelijk nutteloze) combinatie is

Pablos

Senior Member
Scherp @CoesDoes. Het zou idd de dieselmeter moeten heten:)

Nog maar 1 mits uit te zoeken (spiegelinstelling op sleutel geloof ik gevonden)

Hoe krijg ik de navigatie meldingen zonder dat radio nagenoeg uit gaat:):) verder nog steeds tevreden (alleen die claxon zal niet wennen....)

eriksk

Lid
Vrijdag as is het eindelijk zover, dan wordt mijn combi geleverd. Op 6-6 aangegeven dat deze het moest worden, op 13-6 besteld. 8 november zou deze geleverd worden (19 weken), vorige week een telefoontje dat deze vrijdag op me staat te wachten :dankje:

Skoda Oct.Combi 1.4TSI Eleg.BL Aut:
Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak
- Adaptive Cruise Assistant inclusief Front
- Race Blue
- Dynamic pakket
- Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris
- Sunset
- Chromen raamlijsting
Stoffen bekleding Crinkel Zwart

Wordt alleen een beetje bang, dat ik spijt ga krijgen dat ik geen leer gekozen heb, bevalt nu ook wel. Ga ik me vast de eerste maanden nog niet aan storen (in de winter al veel minder).

Rick

Senior Member
@eriksk ik heb bijna dezelfde config. Enige verschil dat ik nog DAB en bagagepakket heb. Zelfde, kleur, motor etc alles gelijk. En toch heb je je auto ruim 1,5 maand eerder dan ik. Ik heb 3-6 besteld. Aardig mazzel gehad dus.

Veel plezier vrijdag!

Leon!!

Lid
@eriksk ik heb bijna dezelfde config. Enige verschil dat ik nog DAB en bagagepakket heb. Zelfde, kleur, motor etc alles gelijk. En toch heb je je auto ruim 1,5 maand eerder dan ik. Ik heb 3-6 besteld. Aardig mazzel gehad dus.

Veel plezier vrijdag!

nou ben ik toch beniewd naar foto's van jou/jullie auto's. Ik heb dezelfde configuratie besteld

becaj0

Nieuw lid
Heeft er iemand een vergoeding gevraagd als hun wagen bvb 2 maand bovenop de leveringstermijn zal worden afgeleverd?

Bovenaan Onderaan