Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Heb vandaag mijn auto gezien bij de leerinbouwer alba omdat ik schermen moest afleveren welke ingebouwd gaan worden. Gaat nog minimaal 2 weken duren voordat de mallen binnen zijn
be7ytyre.jpg
y2a9u2a7.jpg
e5ygarus.jpg

Hoop over 3 weken te rijden

kleine heino

Senior Member
Een vergoeding voor het wachten is toch helemaal niet zo'n rare vraag hoor. Mijn dealer heeft mij een dakspoiler aangeboden ter compensatie voor het wachten en de vele nare meldingen dat de productie opnieuw uitgesteld is. Dat siert de dealer omdat ze ook niets kunnen doen zoals PON.

Volgens PON is het heel normaal dat de verwachte leverdatum wel eens uitgesteld wordt. WEL EENS! PON, lees ook eens berichten op dit forum!

RoelF

Forumguru
@kleine heino, hoeveel procent van de daadwerkelijke O3 rijders zitten er volgens jou op dit forum? En hoeveel daarvan hebben een probleem? De wereld is groter dan het internet :)

kleine heino

Senior Member
Mee eens. Kan je nagaan hoeveel mensen er nog zijn met dezelfde problemen waarvan wij dat iig niet weten omdat ze niet op dit forum zitten.

D_R1978

Senior Member
Ben vandaag gebeld door de dealer: hij wordt volgende week donderdag geleverd! :)

Net op tijd, vertrek die middag voor een lang weekend naar Zwitserland en het was lange tijd spannend of ik dat wel in mijn nieuwe O3 kon gaan doen (was natuurlijk wel de bedoeling). Erg fijn dat dit nu gaat lukken.

Blacky

Forumguru
D_R1978 alvast gefeliciteerd :bloemen:met je O3 en dat je hem meteen lekker mag inrijden. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst.

rdrummen

Senior Member
Jaaaaa, morgen is het zover: dan kunnen we onze combi gaan afhalen. Het lange wachten is voorbij! :yeehaa:
(alleen helaas nog even zonder de bestelde Hawk-velgen, dus meteen maar de winterbanden erop op stalen velgen..)

isonic125

Actief lid
Ben vandaag gebeld door de dealer: hij wordt volgende week donderdag geleverd! :)

Net op tijd, vertrek die middag voor een lang weekend naar Zwitserland en het was lange tijd spannend of ik dat wel in mijn nieuwe O3 kon gaan doen (was natuurlijk wel de bedoeling). Erg fijn dat dit nu gaat lukken.

Navi afstellen op 'vermijd snelwegen' om hem goed in te rijden :maakmegek:

dissident

Nieuw lid
Vorige week kreeg ik bij navraag bij de dealer het antwoord dat mijn auto definitief in week 44 zal worden gebouwd en dat ze week 46/47 zouden leveren (Geen leer, trekhaken of andere nakomende zaken). Vervolgens krijg ik gisteren een mail van de leasemij (Alphabet) dat ze een update op leverdatum hebben ontvangen van de leverende dealer. Te weten; 1-11-2013 (da's dus twee weken later, interessant..)

TedVlemmings

Forumguru
Jaaaaa, morgen is het zover: dan kunnen we onze combi gaan afhalen. Het lange wachten is voorbij! :yeehaa:
(alleen helaas nog even zonder de bestelde Hawk-velgen, dus meteen maar de winterbanden erop op stalen velgen..)
Ik krijg 'm vrijdag, met Hawk velgen (heb ze al gezien, iets wat hogere blingfactor als ik had verwacht maar dat went wel). Blijkbaar heeft mijn dealer er wel tijdig voor gezorgd dat de velgen er ook zouden zijn op moment dat mijn auto uitgeleverd wordt.

Bovenaan Onderaan