Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Edwin1969

Actief lid
ik rij met 18" icm Eibach verlaging en dat bevalt prima! Toegegeven het is soms wat stug of strak (dat merk je vooral als je bij een tochtje naar de glasbak over drempels rijdt), maar ik vind dat wel fijn, bij 18" met de standaardveren kon ik persoonlijk weinig stugs ontdekken.
Uiteraard speelt persoonlijke voorkeur hierbij een grote rol.

Stugheid bij 18" valt inderdaad erg mee i.c.m. standaard veren. Blijft soepel geveerd, dus geen enkele spijt.

Olavio

Senior Member
Yippie, zojuist gebeld door Skoda dealer om een indicatieve datum af te spreken. Waarvoor, vroeg ik naïef. Voor de aflevering nieuwe auto was het antwoord. Maar die staat gepland voor de tweede week 2014 was mijn weerwoord. Nou, zei de dealer, we hebben contact gehad met Leaseplan en mogen de auto nog dit jaar afleveren. Hij staat in de fabrieksplanning voor week 45, dus eind week 47 kan ie afgeleverd worden. Gelijk maar de vrijdag van die week afgesproken. Eén probleem (bekend op dit forum), de bestelde afneembare trekhaak is bij Pon niet op voorraad (enorm veel vraag naar, du-uuh!!). Dus die wordt er later onder gestoken.
And now we wait.

PS Waar zijn de smileys en waar is mijn onderschrift gebleven?

Olavio

Senior Member
dat is een app dat je op een Iphone, Ipad of andere smartphone of tablet kunt gebruiken om vlot door een forum te browsen
Nope, dit is gewoon MS Explorer 9, wellicht is dat de schuldige? Maar kan niets anders installeren: mag niet, hè

eriksk

Lid
Hebbes:
Nieuw hier

Volgens de hendel van het knipperlicht zit er lane assist op (vertelde degene die het kwam afleveren). Ben benieuwd of dat er daadwerkelijk op zit, want heb het niet besteld. Nog even de werkdag afmaken...

Jeuh! 'mijn' O3 combi is binnen bij de dealer! Donderdag a.s. haal ik hem op. Inclusief afneembare trekhaak, die door de dealer al is gemonteerd.

Bijlagen

• IMAG0218.jpg
    IMAG0218.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 95

Blacky

Forumguru
Alvast veel veilige en plezierige kilometers gewenst en tot donderdag niet teveel slapeloze nachten. :bloemen:MarcoD

Thorgal

Forumguru
@Thorgal : Proficiat met je mooie auto, lijkt wel iets op de mijne! :-)
Mooi he met dat Dynamic-interieur.
Thanks, alleen heb jij de verlaging nu al... ik wacht nog even om eerst zo even te wennen (visueel)
Is inderdaad mooi dat Dynamic, voor mij de moeite waard.
Dealer heeft ter plekke nog de merk/type aanduiding verwijderd want dat zat er nog op. Is zonder echt mooier (=persoonlijk)
Kleur bevalt me echt heel goed, ik ben die andere kleur (wat was het ook alweer) bijna vergeten.... oh ja, platin grey

Bovenaan Onderaan