TedVlemmings
Forumguru
Morgen is het dan zo ver, dus hierbij nogmaals een antwoord op de topic vraag: morgen!
ik rij met 18" icm Eibach verlaging en dat bevalt prima! Toegegeven het is soms wat stug of strak (dat merk je vooral als je bij een tochtje naar de glasbak over drempels rijdt), maar ik vind dat wel fijn, bij 18" met de standaardveren kon ik persoonlijk weinig stugs ontdekken.
Uiteraard speelt persoonlijke voorkeur hierbij een grote rol.
Vandaag dus, have funMorgen is het dan zo ver, dus hierbij nogmaals een antwoord op de topic vraag: morgen!
PS Waar zijn de smileys en waar is mijn onderschrift gebleven?
Niet dat ik weet, ik zou niet eens weten wat het is.gebruik je tapatalk of iets dergelijks voor de moment?
dat is een app dat je op een Iphone, Ipad of andere smartphone of tablet kunt gebruiken om vlot door een forum te browsenNiet dat ik weet, ik zou niet eens weten wat het is.
Nope, dit is gewoon MS Explorer 9, wellicht is dat de schuldige? Maar kan niets anders installeren: mag niet, hèdat is een app dat je op een Iphone, Ipad of andere smartphone of tablet kunt gebruiken om vlot door een forum te browsen
Thanks, alleen heb jij de verlaging nu al... ik wacht nog even om eerst zo even te wennen (visueel)@Thorgal : Proficiat met je mooie auto, lijkt wel iets op de mijne! :-)
Mooi he met dat Dynamic-interieur.
Mhh kan de foto's niet bekijken. Zie er maar 3, alleen van panoramadakYes, ook ik heb hem vandaag op kunnen halen.
Helaas nog niet alle tijd gehad om naar alle instellingen te kijken maar al wel lekker gespeeld.
Komend weekend ook wat langere stukken rijden om alles goed te ervaren.
Bekijk bijlage 21605 Bekijk bijlage 21606 Bekijk bijlage 21608 Bekijk bijlage 21609 Bekijk bijlage 21610 Bekijk bijlage 21611