Ja dat wel en als ik nu op de bijlages in mijn reply klik dan zie ik ze wel.humm, dat is vreemd zie je wel 6 miniaturen?
Wat wordt het mooi op Neerlands wegen he, met al die nieuwe Octavia's!
Hierbij al even snel wat kiekjes van onze nieuwe (sinds woensdag, maar nog niet tijd gehad om mooiere foto's te maken):
We zijn er heel blij mee, vooral ook de kleur en de Dynamic-stoelen (en het panorama-dak, en.. en.. en..)
Wat wordt het mooi op Neerlands wegen he, met al die nieuwe Octavia's!
Hierbij al even snel wat kiekjes van onze nieuwe (sinds woensdag, maar nog niet tijd gehad om mooiere foto's te maken):
We zijn er heel blij mee, vooral ook de kleur en de Dynamic-stoelen (en het panorama-dak, en.. en.. en..)
Ja ik weet het, ziet er niet uit. Maar ja, de Hawk-velgen waren er niet op tijd en nu gaan we stilaan richting najaar/winter, dus dan maar laten afleveren met de winterbanden.@rdrummen Gefeliciteerd ! Eh, wieldoppen ?? Ben zo gewend aan al die mooie lm-velgen dat dit eigenlijk wel een beetje detoneert, zeker bij de mooie uitvoering en kleur die je hebt gekozen. Is dit tijdelijk of ga je de hele winterperiode zo rijden ?
@Thorgal echt een mooie bak! Dat panorama dak is echt fantastisch!! Was het het wachten waard?
Thorgal, tot hiertoe vlekkeloos. Alleen moet ik al dadelijk mee naar de keuring (APK voor de Nederlanders) vanwege de trekhaak volgens de dealer. Ik kom van een Saab 9.3 Sporthatch. Rijd zachter en soepeler! Vooral de DSG valt mee. Ik hoor hem zelfs niet schakelen.@Herman Janssens bedankt, hoe zijn de afgelopen dagen je bevallen in je nieuwe wagen?
Heb ik je al gefeliciteerd, @rdrummen? Zo niet, bij deze. Veel veilige km's zonder problemen.@Skoda liefhebber 1: Ikzelf vind het panorama-dak ook geweldig ja, zeker de moeite waard om "iets" (ahum) langer te moeten wachten, wat mij betreft.