Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

filas

Lid
Even terug komen op het vervallen van de Front Assist. De Front Assist zit wel nog op auto's die voor 14 oktober op naam zijn besteld. Daarna komt er dus geen Front Assist meer op en zal de catalogusprijs met € 300,- worden verlaagd.

Kassepitje

Nieuw lid
Vandaag bericht gekregen van de dealer.
Volgende week productie en begin januari levering van de O3 EBL
Frontassist zit er dan op volgens de dealer.
Auto is meer dan een maand geleden bestelt.

Ook vandaag contact gehad met de dealer. Volgende week in productie en week 52 bij de dealer. Met een beetje mazzel op 2 januari uitleveren. Zou perfect zijn want dan gaan we een paar daagjes weg.

michelzzz

Nieuw lid
Ik heb zojuist van de dealer gehoord dat de auto al binnen is. Vind ik toch vrij snel aangezien de productie vorige week plaatsvond....

Helaas heb ik te maken met een vervelende leasemaatschappij die hem per se op kenteken 2014 wil....

Kortom: De komende 6 weken staat "mijn" octavia kant-en-klaar te wachten en mag ik hem niet ophalen......

Arnoldotje

Forumguru
En toen was het grote moment daar!!
Ik ben zelf heel tevreden, het is een superdikke wagen.

Hij is geleverd met Front Assist en leer op de achterkant van de voorstoelen.
Zit alleen nog een storing in van de Lane Assist icm de afneembare trekhaak, wordt later opgelost.

Hieronder wat foto's:
full

full

rtwee

Senior Member
Gefeliciteerd @Arnoldotje !!
Zo te zien bij van Heukelem (nu Century) in Groningen... toch?
Raar dat ze het hebben over een storing, want ik heb hem daar ook vandaan en geen enkel probleem met de FA en de afneembare trekhaak....

Veel veilige km's gewenst en wellicht zie ik je rijden in het noorden!

Laatst bewerkt:

Rick

Senior Member
Ook ik was vandaag de gelukkige die een Octavia in zijn schoen mocht vinden!!! Wat een dikke bak he. Dacht dat ik altijd al mazzel had gehad om met een A3 SB te mogen rijden en dacht eerlijk gezegd een stapje terug te moeten doen, maar de 2009 A3 kan niet tippen aan de nieuwe Octavia. Ik vind de Octavia zeer scherp sturen, de ruimte is top en de systemen zijn echt geweldig. De auto die ik proef heb gereden ging ook veel minder goed over drempels kan ik me herinneren, valt me nu enorm mee. Pano dak is ook echt verbluffend... Wat een glasoppervlak.
Audio systeem is ook glanzend door de Daft Punk One More Time test gekomen. Zenderlogo's er gelijk op gezet. Kaartupdate volgt snel.

Hier ga ik veel mooie kilometers in maken.

Foto's zal ik nog in de showroom plaatsen, maar was niet echt een mooie zonsondergang vandaag :D

Aflevering was ook prima. Kale kont was niet geheel geslaagd, motorisering was er af, maar Skoda en Octavia niet. Een fohn en poetsdoek later was het toch netjes in orde. Wel nette luxe platen en geen dealerreclame op de kentekenplaathouder. De door leasemaatschappij beloofde winterbanden zaten er niet onder, maar dat gaat de Kwikfit vast graag voor mij regelen binnenkort.

Arnoldotje

Forumguru
@rtwee Inderdaad bij van Heukelem. Auto is meteen weer uitgelezen en de chef werkplaats hing al de telefoon met Pon. Heeft waarschijnlijk een software update nodig.

@MaXt0r Dit zijn de standaard 17'' velgen. Dik genoeg naar mijn smaak.

frisok

Senior Member
Mijn trekhaak is ook vertraagd maar kabelboom is al wel aangelegd en geen storingen in Front of Lane Assist.

leonpard

Actief lid
Gisteren ook bericht gekregen van de LM dat mijn O3C BE inmiddels is geproduceerd en onderweg is naar Nederland. Helaas moet ik ook wachten tot begin 2014. Dat wist ik van te voren, maar toch is het jammer. Helemaal, als je weet dat je rond oud en nieuw nog een ritje naar München hebt geplanned. Mijn huidige contract was officieel al op 1 oktober afgelopen. De recent doorgegeven wijzigingen zijn helaas ook niet meer meegenomen (o.a. Automatische achterklep), omdat de productie blijkbaar al stond ingeplanned.

Het aftellen is begonnen........

Bovenaan Onderaan