Ook ik was vandaag de gelukkige die een Octavia in zijn schoen mocht vinden!!! Wat een dikke bak he. Dacht dat ik altijd al mazzel had gehad om met een A3 SB te mogen rijden en dacht eerlijk gezegd een stapje terug te moeten doen, maar de 2009 A3 kan niet tippen aan de nieuwe Octavia. Ik vind de Octavia zeer scherp sturen, de ruimte is top en de systemen zijn echt geweldig. De auto die ik proef heb gereden ging ook veel minder goed over drempels kan ik me herinneren, valt me nu enorm mee. Pano dak is ook echt verbluffend... Wat een glasoppervlak.
Audio systeem is ook glanzend door de Daft Punk One More Time test gekomen. Zenderlogo's er gelijk op gezet. Kaartupdate volgt snel.
Hier ga ik veel mooie kilometers in maken.
Foto's zal ik nog in de showroom plaatsen, maar was niet echt een mooie zonsondergang vandaag
Aflevering was ook prima. Kale kont was niet geheel geslaagd, motorisering was er af, maar Skoda en Octavia niet. Een fohn en poetsdoek later was het toch netjes in orde. Wel nette luxe platen en geen dealerreclame op de kentekenplaathouder. De door leasemaatschappij beloofde winterbanden zaten er niet onder, maar dat gaat de Kwikfit vast graag voor mij regelen binnenkort.