Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Antera

Donateur
Heel apart vorige week nog moeten bouwen en dan er ineens al staan. Hadden ze er per ongeluk een te veel gemaakt :maakmegek:

Maar super man. Scheelt weer en kan je lekker geniet van je nieuwe O3

RoelF

Forumguru
Een email ontvangen met inlog gegevens voor verrassendskoda.nl, wat een rare gebruikersnaam... wacht ff, dat is mijn kenteken! Mooi zo, gelijk ook de nieuwe tankpas aangevraagd bij m'n werkgever.
Oeh! De spanning neemt toe! Nog 2 nachtjes...

het is gelukt, zwarte grill zit erop, vindt het een stuk beter staan, oordeel zelf

nu alleen nog verlagen zaterdag en hij is af.

Bijlagen

• IMG_1239.JPG
    IMG_1239.JPG
    471,3 KB · Weergaven: 246
  • IMG_1240.JPG
    IMG_1240.JPG
    546,9 KB · Weergaven: 227

Klaasje

Forumguru
om gek van te worden. Mocht ik eindelijk mijn bestelling klaar gaan maken, hebben ze mijn leasecontract met 1/2 jaar extra verlengd, zonder mijn medeweten, Omdat ik nog niet mijn kilometers gereden heb. baal, baal

grrhhh :tegek::wavecry::(

Klaasje

Forumguru
haha natuurlijk. @heijm426 was het uiteindelijk een makkelijk klusje ?
heb je tips van het duitse froum gevolgd.

Ik wil dit ook wel op moment dat ik mijn nieuwe mag bestellen :-)
Op dit moment alleen onzeker wanneer helaas

haha natuurlijk. @heijm426 was het uiteindelijk een makkelijk klusje ?
heb je tips van het duitse froum gevolgd.

Ik wil dit ook wel op moment dat ik mijn nieuwe mag bestellen :-)
Op dit moment alleen onzeker wanneer helaas

Klaasje , heb Duitse forum gebruikt als uitgangspunt met de Chrome is het niet helemaal goed gegaan :) deze is gebroken

Maar nu ik de zwarte zo zie komt de Chrome er toch niet meer op

Oogje

Senior Member
Even voor mijn beeld... wat is hier anders aan dan de standaard grill (muv het chromen randje)? Die is toch ook zwart?

Arnoldotje

Forumguru
Een email ontvangen met inlog gegevens voor verrassendskoda.nl, wat een rare gebruikersnaam... wacht ff, dat is mijn kenteken! Mooi zo, gelijk ook de nieuwe tankpas aangevraagd bij m'n werkgever.
Oeh! De spanning neemt toe! Nog 2 nachtjes...
Deze mail heb ik vandaag ook gekregen. Snap hem nu pas.....
Voor mij ook nog twee slapeloze nachten.

Net een mailtje gekregen dat de administratie (ik vermoed dat ze daar de bestelling mee bedoelen) was misgelopen.. Hopelijk krijg ik dan deze week van de dealer nog te horen dat de bestelling geplaatst is!

Fingers crossed

Bovenaan Onderaan