Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

jelleg

Lid
Schermpje zijn ook super gelukt in dynamic stoelen
ujegezer.jpg
y5u7eras.jpg
Die schermpjes en zeker goed gelukt, erg gaaf geworden.

riskitalltowin

Actief lid
Zo de mijne staat bij de dealer :tegek:

Week 39 besteld, week 48 geleverd en wordt pas opgehaald week 6 2014 aangezien is beslist de huidige niet vroeger in te leveren. Lease gaat dan ook pas in week 6 2014.

Wat liggen jullie hier toch te klagen over levertermijnen, er is geen issue mee hoor :maakmegek: Misschien dat ik wel enkele opties ontbreek :pardon:

Rickink

Nieuw lid
De mijne is week 34 besteld en wordt in week 48 geproduceerd.
Aflevering wordt over de jaarwisseling heen getild naar week 2.

(Octavia 1.4 TSI Eleg. Business combi DSG, Black Magic, Dynamic pakket, Alaris, Drive set up, Panoramisch dak, DAB, Sunset)

Na b ijna 2 weken de bestelling door gegeven te hebben, nog steeds niks van die leasing maatschappij :mad: getting very annoyed

Antera

Donateur
Jawel, de O3 staat sinds vanavond voor de deur. Geleverd op Vredestein winterbanden, met half leren achterstoel bekleding en met front assist. Dus de standaaard opties die de afgelopen tijd erbij zijn gezet en weer afgehaald zitten er bij mij nog op.
Veel informatie over het Columbus systeem gekregen maar nog zoveel in te stellen en uit te zoeken. Al even het inparkeer systeem geprobeerd maar 10 cm van de stoep uitgekomen :maakmegek:. Het rijdt heerlijk, het pano dak is enorm en als het open gaat ....heerlijk met deze koude lucht.
Moet nog veel ontdekken maar kan morgenvroeg met frisse moed weer naar mijn werk.... ik hoop dat ik file krijg:tegek:.
Foto's to be continued dit weekend

De afstand tot de stoeprand is met vcds aan te passen als je de afstand te groot of te klein vind

Arnoldotje

Forumguru
Vandaag werd ik gebeld door de dealer met het goede nieuws dat ik vrijdag de auto op kan halen!!:yeehaa:
Natuurlijk heel erg blij! Zeker omdat ik vorige week nog met dealer had gebeld over de levering.
Want ik moest op mijn huidige auto APK en winterbanden hebben. En toen meldde de dealer dat de auto deze week gebouwd zou worden en dan waarschijnlijk eerste week januari geleverd. Maar nu is het aanstaande vrijdag om 15:00 uur zo ver!!

Oh ja, besteld week 30, vrijdag ophalen, dus 18 weken moeten wachten.

Bovenaan Onderaan