Vandaag eindelijk onze O3 combi opgehaald bij de dealer. Ziet er erg mooi uit. Jammer dat de dealer niet eerder heeft gezien heeft dat er een flinke beschadiging in onze voorruit zat ter hoogte van de camera. Daar mag dus nu meteen een volledig nieuwe ruit in en moeten we nog een keertje terug met de auto. Je vraagt je af hoe ze dit hebben kunnen missen bij het poetsen??
Anyway, hij rijdt verder heerlijk. Verder zat de omkeerbare mat voor in de bagage ruimte er niet bij, deze werd echter ter plekke uit andere auto in de showroom 'geleend'. Ook misten de apart bestelde rubberen matten voor de bestuurder en passagiers, die worden nog nageleverd.
Onze auto is wel met front-assist uitgeleverd, evenals met leer op de achterkant van de bestuurdersstoelen. Dit leer werd wel als een extra voordeel gepresenteerd, ondanks het feit dat het bij de bestelling in Juli er gewoon bij zou moeten zitten volgens de standaard uitrusting van de Business Elegance. De front-assist is natuurlijk wel duidelijk een bonus! Thuisgekomen kwam ik er ook nog achter dat de handleiding van de Columbus alleen in het Frans was bijgevoegd, dus die moet ik ook nog even gaan ruilen.
Ik moet zeggen dat ik ondanks deze minpuntjes verder wel tevreden ben over de behandeling van de dealer. Hopelijk worden deze zaken snel glad gestreken en kunnen we volop gaan genieten van onze nieuwe auto.