Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Olavio

Senior Member
Nou, hij is t'er. Althans bij de dealer. Om een of andere reden doet mijn onderschrift het niet (verdenk Explorer er van) en foto's plaatsen (van een O3 in fabrieksuitvoering) lukt ook niet. Dus maar even zo. Wat ik op 31-7 heb besteld is een O3, 1.8tsi, dsg, ebl, combi met panodak, drive assist, bagagepakket, functiepakket, ACC en Frontassist, noodres. wiel, alarm en afneembare trekhaak. Alles zit er op volgens mij behalve de afneembare trekhaak, deze wordt later geplaatst, dan wordt ook de twinnyloadkoppeling geplaatst. Letters achterop gaan er af en vrijdagmiddag aflevering. O ja kleur is pacific blue (metallic was niet in donkerblauw te krijgen, maar hij lijkt erg op mijn huidige O2 storm blue).
Ik zal kijken of ik met een andere computer foto's wel kan plaatsen indien daar belangstelling voor is.

Oogje

Senior Member
Dit is het tweede bericht deze morgen waar ik de verborgen boodschap maar niet kan vinden! Ik zie de gequote post, maar de tekst van RRPR zie ik niet....

RRPR

Lid
Vast iets mist gegaan met quoten. 'Mijn' tekst is in de quote terecht gekomen... Dit had er moeten staan:

Ik heb lang getwijfeld over de kleur, zelfs nadat ik gekozen had. Maar na deze foto ben nog meer dan 100% zeker dat ik enorm ga genieten van deze kleur! @Wagoneer: bedankt voor de foto!

Eindelijk binnen
2uru9uga.jpg
yhuna7y6.jpg
usesysym.jpg

Rick

Senior Member
Netjes! Utrecht lijkt mij ook idd. Vandaag te horen gekregen dat mijn combi volgende week vrijdag klaar staat voor mij!!! Yes. Eerst weekje op vakantie met een gratis leen superb en dan kan het feest beginnen. Ook zit de FA er nog steeds op geeft de dealer aan.

jellemeer79

Actief lid
Bestelling is geplaatst voor mijn Octavia Combi Greenline Bns, verwacht leverdatum is 3 April :( nog lang wachten maar hij komt eraan.

Francois77

Actief lid
:yeehaa::yeehaa::yeehaa::yeehaa::yeehaa::yeehaa:
Geduld is een schone zaak. Het lange wachten gaat beloond worden. De auto heeft een chassisnummer, wat betekend dat hij deze week op de trein gezet wordt in Tsjechië.
De dealer ontvangt hem dan in week 50 inclusief ingebouwd Amaretto leer. Zaterdag 14 december even kwijlen, foto's maken voor boven mijn bed, want dan is het nog 2,5 week wachten voor ontvangst.:cry:
24 december wordt het kenteken aangevraagd en 2 januari om 09.00 uur de ceremoniële overdracht:tegek:

Wordt het de eerste goede 2 januari sinds jaren! (Geen handjes schudden en zoenen ontvangen van collega's waar je eigenlijk niet op zit te wachten :D)

In Bestelling: Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Businessline, Black Magic, 17" Theron, Stalen velg voor winterbanden, Luchtvering achter, Dynamic Pakket, Amaretto Leder Achteraf, Sunset, Elektrische achterklep, Volwaardig reserve wiel, Achterklep zonder type aanduiding, Trekhaak achteraf.

nice :D het aftellen kan beginnen :tongue:

Ik hoop vandaag, of ten laatste morgen, toch een bericht te krijgen dat ie besteld is.. al dat wachten :(

Bovenaan Onderaan