Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Het is een 1.6 TDI DSG7 elegance businessline, afgemaakt met 18" Golus, stoelverwarming achter, panoramadak, leer, electrische achterklep, afneembare trekhaak, 15mm eibach verlaging en dus de tuning.
Ik begreep van de dealer in Tiel dat je de auto door hun (dus met fabrieksgarantie) bij ABT kon laten tunen.
Het vermogen gaat dan van 105pk naar 125pk en het koppel van 250nm naar 285nm, wel handig met een caravan in de zomer.
De dealer in Utrecht waar de auto uiteindelijk besteld is vertelde dat de ABT tuning vanaf 1 april niet meet werd aangeboden ivm emissie eisen maar hadden zelf een adres.
Beetje een 20% auto met een vleugje 25% prestatie zullen we maar zeggen.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Ik geloof rond de €1500,-. Het is financial lease en alles wat ik achteraf monteer betaalt de baas en die had er geen problemen mee, met alles erop en eraan ben ik altijd nog goedkoper dan de A6 pro-line, Volvo V70 D3 kinetic en de S-Max titanic van mijn collega's.

.....oh ja, ik bedoelde natuurlijk titanium, zat misschien met mijn hoofd bij het bericht dat er winterweer op komst is.....

Quartz

Lid
Van de week bericht gehad dat m'n auto klaar werd gemaakt voor aflevering. Vandaag langsgereden in de hoop hem op het parkeer terrein tegen te komen bij de dealer.
Yes, moet nog gepoetst enz worden maar de eerste indruk is er wel al.
Ook ik heb de spook optie erbij gekregen :maakmegek:
Bijzonder tevreden over de Hawk velgen die er voor de winter op komen te liggen.
2013-11-17 11.48.39_resized.jpg 2013-11-17 11.50.12_resized_1.jpg 2013-11-17 11.49.54_resized_1.jpg

Laatst bewerkt:

Klaasje

Forumguru
Ik geloof rond de €1500,-. Het is financial lease en alles wat ik achteraf monteer betaalt de baas en die had er geen problemen mee, met alles erop en eraan ben ik altijd nog goedkoper dan de A6 pro-line, Volvo V70 D3 kinetic en de S-Max titanic van mijn collega's.
1500€ ? Wel prijzig, isvoor 500€ te doen met behoud van garantie,
Heb ik op mijn huidige ook laten doen

Van de week bericht gehad dat m'n auto klaar werd gemaakt voor aflevering. Vandaag langsgereden in de hoop hem op het parkeer terrein tegen te komen bij de dealer.
Yes, moet nog gepoetst enz worden maar de eerste indruk is er wel al.
Ook ik heb de spook optie erbij gekregen :maakmegek:
Bijzonder tevreden over de Hawk velgen die er voor de winter op komen te liggen.
Bekijk bijlage 22091 Bekijk bijlage 22092 Bekijk bijlage 22093

Mooie velgen :thumbsup:

Klaasje

Forumguru
@Quartz :Elegance Businesline ?
Je hebt zwarte raamomlijsting en dakdragers.
Is normaal toch standaard chroom op EBL?

Leuke velgen

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
1500,- dat zijn idd ABT prijzen..., kan idd elders goedkoper en misschien zelfs beter gedaan worden, maar als de dealer behoud van garantie beloofd.... Pon heeft momenteel geen samenwerkingsverband meer met ABT, dus bij de importeur hoef je voor garantie niet meer aan te kloppen

Arnoldotje

Forumguru
Heb vanmiddag met de dealer gebeld over de levering van mijn nieuwe octaaf.
Volgende week gaan ze hem bouwen en dan staat hij in december bij de dealer.
Zal wel eerste week januari worden dat ik erin kan rijden.

Ga ook eindelijk a.s. woensdag mijn auto ophalen, besteld op 12 april. geduld is op de proef gesteld.

gauw naar Antera voor het verlagen en wegbrengen om het multimedia systeem af te monteren.

ben echt benieuwd

vandaag de bevestiging gekregen dat mijn octavia in definitief ingepland staat voor week 47, volgens de dealer staat hij dan tussen kerst en oud-nieuw bij hen.
dus begin januari kan ik gaan rijden :)

ik heb overigens op 12 september besteld, dus valt op zich wel mee, 3 maandjes :)

octi candy

Nieuw lid
:yeehaa:het is zover, net gebeld door dealer , de wagen is er , vrijdag mag ik hem gaan ophalen .Mijn weekend zou niet beter kunnen beginnen.

Bovenaan Onderaan