Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Francois77

Actief lid
Heb de versie met de stiksels op de zitting en rugleuning...
Had je hier keus in dan? Ik heb het de dealer gevraagd en aangezien het al klaar ligt voor montage was dat dus niet meer mogelijk.
De auto wordt als het goed is aankomende week gefabriceerd, dus tijd genoeg zal je zeggen.

Flem_nl

Forumguru
Had niet de standaard aftermarket leer, maar een iets duurdere (scheelde niet veel, exact weet ik niet meer) soort. Dit omvat dubbele stiksels en dan heb je dan dus ook op de zitting en rugleuning.

tha a

Senior Member
De mijne is gister besteld bij de leasemaatschappij!

Ben benieuwd wanneer dat de order bij de dealer ligt en wanneer hij dan uiteindelijk geleverd wordt....
Mag van mij nog wel even duren: heb liever dat ze m t.z.t weer MET Front Assist leveren dan huidig zonder.

Flem_nl

Forumguru
Vooruit dan maar, op speciaal verzoek... :D
e8are9e6.jpg
9a4upevu.jpg
ume2u3yt.jpg
4a5e9e4u.jpg
syputyby.jpg
ytury2yg.jpg

res-q

Senior Member
Mooi hoor Flem! Welke kleur is dit? Gewoon standaard zwart? Bewust niet gekozen voor een ander stikseltje? Via Alba gedaan?

andrehj

Forumguru
Beste Nelissuh, je trekhaak wordt later gemonteerd, maar tijdens de eerste 1500km mag je volgens mij geen aanhanger trekken. De vraag is dus of je indien de haak wel gemonteerd zou zijn deze nu had kunnen gebruiken ;)

Het maakt natuurlijk nogal wat uit of je 1500 kg caravan over de Alpen gaat trekken, of even met een aanhangertje naar de stort rijdt...
Ook voor een fietsenrekje hoef je je van die 1500km niet zoveel aan te trekken.

Kortom, geef je verstand eens voorrang, en ik kan me de frustraties van Nelissuh goed voorstellen.

Flem_nl

Forumguru
Is via dealer, PON en dus Alba gedaan. Idd A500 zwart en geen afwijkende stiksels. Zwart heeft een grijze zweem, erg mooi en niet zo donker daardoor.

Tiesos

Nieuw lid
Vorige week OC III metal grey besteld. Leverdatum volgens de LM is 27-02-14 in tegenstelling tot de berichtgeving van de dealer die het had over april... Nu maar hopen dat de LM gelijk heeft...

Hallo,

Vrijdag is de bestelling voor mijn (eerste SKODA na jaren Lexus) de deur uitgegaan. Volgens de dealer eind februari.
Hadden nog een week nodig voor inbouwen leer en tuning.
Voor de rest bijna alle opties, kan niet wachten.

CDK

Forumguru
Hallo,

Vrijdag is de bestelling voor mijn (eerste SKODA na jaren Lexus) de deur uitgegaan. Volgens de dealer eind februari.
Hadden nog een week nodig voor inbouwen leer en tuning.
Voor de rest bijna alle opties, kan niet wachten.
Gefeliciteerd! Tuning? Je maakt me nieuwsgierig....., vertel??

Bovenaan Onderaan