Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Nelissuh

Actief lid
Vanmiddag mijn O3C gaan afhalen. Pas iets van 40 km gereden, dus alles is nog nieuw. Vooral combo start-stop en DSG is nog wennen.

Alleen erg jammer dat afneembare trekhaak niet gemonteerd is en pas in wk50 geleverd kan worden. Die heb ik de komende 3 weken hard nodig. Als ik dat geweten had had ik mijn vorige auto niet ingeleverd bij leasemaatschappij en had ik 'm tot wk50 bij dealer laten staan.

Nelissuh

Actief lid
Ik weet nog niet of ik van de start-stop af wil. In principe ben ik er wel voor. Het is gewoon wennen.

Ik wil voornamelijk gewoon mijn afneembare trekhaak!

Wagoneer

Nieuw lid
Beste Nelissuh, je trekhaak wordt later gemonteerd, maar tijdens de eerste 1500km mag je volgens mij geen aanhanger trekken. De vraag is dus of je indien de haak wel gemonteerd zou zijn deze nu had kunnen gebruiken ;)

Wagoneer

Nieuw lid
Ik heb op 18 juni een OC 3 besteld 1.2 TSi EBL met leder/alcantara, sunset, panoramadak en trekhaak.
Deze is eergisteren bij de dealer binnengekomen en wordt hopelijk volgende week geleverd. Dit heeft naar mijn mening veeeeeeel te lang geduurd en kan dus niet wachten. Ik laat mijn trekhaak later monteren omdat er volgens mij een modificatie komt op de afneembare trekhaak zodat deze verder van de bumper af komt.

leonpard

Actief lid
In de veronderstelling dat kleine wijzigingen nog mogelijk zijn zolang de productiedatum nog niet bekend is, heb ik getracht nog wat opties aan te passen. Volgens de dealer geeft echter elke optie-wijziging (hoe klein dan ook) een verlenging van de levertijd.

Aangezien de bestelling nu 16 weken onderweg is, heb ik het er maar bij gelaten. Ik wil graag begin 2014 rijden!

Komt iemand dit bekent voor, heeft iemand hier ervaring mee?

JeroenV19

Nieuw lid
Zojuist de dealer aan de lijn gehad. Volgende week vrijdag wordt hij geleverd!
Besteld week 34 - Combi 2.0TDI EBL, Race Blue, Dynamic Pakket, Bagage pakket, Panoramisch Dak, Sunset, 18" Alaris, Vaste Trekhaak, 230-volt socket.

Hi Skoda rijders
Vorige week nieuwe leasewagen mogen bestellen, normaal wordt volgende week ergens de effectieve bestelling geplaatst.

Skoda Octavia, 1.6 TD, ambition, berline
Met 3 packs en 2 aparte opties (zetel in hoogte regelbaar met lendensteun en chroomomlijsting rond de ramen)

Als ik jullie zo bezig hoor word ik nog ongeduldiger :D haha

Bovenaan Onderaan