Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

filas

Lid
Dat van die € 300,- schijnt nog niet verwerkt te kunnen zijn in de nieuwe prijslijst (1 november), omdat die prijslijsten een aantal weken eerder gemaakt zijn i.v.m. drukken.

kleine heino

Senior Member
Ik heb al een paar keer een nieuwe lease auto mogen bestellen tot op heden maar dit heb ik niet eerder meegemaakt. Vreemde dingen allemaal bij Skoda :sterretjes:

VWim

Forumguru
Ik veronderstel dat diegene die reeds besteld hebben dit toch wel gaan krijgen. Als we éénzijdig dingen gaan bijstellen kan ik ook éénzijdig bepalen dat de prijst naar beneden moet of éénzijdig opties toevoegen...

Canon-Eye

Forumguru
Daar twijfel ik in dit geval ook niet aan. :)
Daarom ben ik ook niet zo van het "chagrijnig/zure (:mad:) terechtwijzen" dat we helaas af en toe voorbij zien komen, maar meer van een milde herinnering aan de regel die er nu eenmaal is, en die in dit geval kennelijk nog een beetje extra uitleg behoefde.

Olavio

Senior Member
Dat van die € 300,- schijnt nog niet verwerkt te kunnen zijn in de nieuwe prijslijst (1 november), omdat die prijslijsten een aantal weken eerder gemaakt zijn i.v.m. drukken.
Nou, ik heb speciaal alleen die ACC besteld omdat die FA er al in zou zitten. Auto zou deze week worden geproduceerd. Als dit waar is, ga ik toch maar eens kijken of er iets anders te vinden is op de markt bij een merk wat wel levert wat ze aanbieden en wat je bestelt.

Vandaag te horen gekregen van m'n dealer dat de productie datum in het systeem staat op week 49, er kwam echter wel een maar achter... Er stond een "F" naast de datum wat blijkbaar inhoud dat die datum nog niet van de fabriek uit bevestigd is en dus nog kan veranderen... Woop woop! We blijven wachten...

Herman Janssens

Senior Member
Vandaag te horen gekregen van m'n dealer dat de productie datum in het systeem staat op week 49, er kwam echter wel een maar achter... Er stond een "F" naast de datum wat blijkbaar inhoud dat die datum nog niet van de fabriek uit bevestigd is en dus nog kan veranderen... Woop woop! We blijven wachten...
Sterkte. Maar het is het wachten waard.

Klaasje

Forumguru
Nou, ik heb speciaal alleen die ACC besteld omdat die FA er al in zou zitten. Auto zou deze week worden geproduceerd. Als dit waar is, ga ik toch maar eens kijken of er iets anders te vinden is op de markt bij een merk wat wel levert wat ze aanbieden en wat je bestelt.
ACC wastoch sowieso niet leverbaar op 1.6 tdi, dus dat je dat had kunnen bestellen is ook al fout van dealer denk ik.

Hoop voor je dat het allemaal goed komt

Vandaag nog 4! trailers vol Skoda's ( voornamelijk octavia's) gespot op de A12 Arnhem - Utrecht... Weer wat blije rijders erbij komende weken. Ik rij alweer bijna 2 weken rond naar volle tevredenheid, maar ik zie nog maar weinig andere O3's op de weg.

Herman Janssens

Senior Member
Ik zie er ook nauwelijks een. Maar anders dan met mijn Fiesta geeft dat eenzeker gevoel van exclusiviteit. Als ik dan een VW Variant of een Audi station zie komt er onbewust een smile op mijn gezicht.

Olavio

Senior Member
ACC wastoch sowieso niet leverbaar op 1.6 tdi, dus dat je dat had kunnen bestellen is ook al fout van dealer denk ik.

Hoop voor je dat het allemaal goed komt
Hoi Klaasje,
Ik weet niet waar je de 1.6tdi vandaan haalt, ik heb een 1.8tsi dsg ebl besteld. (om een of andere reden doet mijn onderschrift het niet)

Marcod

Lid
Vandaag te horen gekregen dat mijn auto onderweg is naar Hollanda . Ook dat deze wordt geleverd met frontassist , jippe. Nu naar Pon en Alba en dan zo snel mogelijk naar Den Bosch . :yeehaa::dankje:

Falcon

Donateur
Mag ik vast stellen dat de levertermijn ongeveer 4 maanden betreft? En zometeen met de meerdere greenline combi's naar 5 maanden zal gaan?

Lijkt Renault wel met de Megane in het begin :(

skodagk

Nieuw lid
Net te horen gekregen dat mijn O3 vandaag bij de dealer is aangekomen. In de loop van de volgende week ophalen. Besteld op 19 juli, dus precies 4 maanden levertijd. Ben benieuwd of de front-assist erop zit (1.2TSI, businessline elegance)

Bovenaan Onderaan