En dát doet nou juist (vrijwel) niemand...Het zijn 2 verschillende fora, dus als iemand maar 1 van de 2 volgt
Nou, ik heb speciaal alleen die ACC besteld omdat die FA er al in zou zitten. Auto zou deze week worden geproduceerd. Als dit waar is, ga ik toch maar eens kijken of er iets anders te vinden is op de markt bij een merk wat wel levert wat ze aanbieden en wat je bestelt.Dat van die € 300,- schijnt nog niet verwerkt te kunnen zijn in de nieuwe prijslijst (1 november), omdat die prijslijsten een aantal weken eerder gemaakt zijn i.v.m. drukken.
Sterkte. Maar het is het wachten waard.Vandaag te horen gekregen van m'n dealer dat de productie datum in het systeem staat op week 49, er kwam echter wel een maar achter... Er stond een "F" naast de datum wat blijkbaar inhoud dat die datum nog niet van de fabriek uit bevestigd is en dus nog kan veranderen... Woop woop! We blijven wachten...
ACC wastoch sowieso niet leverbaar op 1.6 tdi, dus dat je dat had kunnen bestellen is ook al fout van dealer denk ik.Nou, ik heb speciaal alleen die ACC besteld omdat die FA er al in zou zitten. Auto zou deze week worden geproduceerd. Als dit waar is, ga ik toch maar eens kijken of er iets anders te vinden is op de markt bij een merk wat wel levert wat ze aanbieden en wat je bestelt.
Hoi Klaasje,ACC wastoch sowieso niet leverbaar op 1.6 tdi, dus dat je dat had kunnen bestellen is ook al fout van dealer denk ik.
Hoop voor je dat het allemaal goed komt