Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

AirTimeDMC-12

Nieuw lid
Verleden week de auto opgehaald, nog niet echt goede foto's maar hier alvast een paar

crap hoe draai ik die foto's hier??

Hey, nog gefeliciteerd met de aanwinst!

Wat heb jij in het midden van de gril onder je nummerbord zitten? Dat heb ik nog nergens gezien. En ik wil juist daar die optionele chromen sierstrip.

1500,- dat zijn idd ABT prijzen..., kan idd elders goedkoper en misschien zelfs beter gedaan worden, maar als de dealer behoud van garantie beloofd.... Pon heeft momenteel geen samenwerkingsverband meer met ABT, dus bij de importeur hoef je voor garantie niet meer aan te kloppen
Klopt, vanaf april niet meer vanwege emissie eisen door ABT. Dealer heeft een adres waar hij het altijd laat doen en is dan iets goedkoper. Garantie is wel een item, als de fabrieksgarantie er niet meer is na tunen dan maar niet, dat vind ik die 20 pk en 35 nm niet waard.

RRPR

Lid
Bekijk bijlage 22129 Afgelopen zaterdag de OC3 EBL afgehaald die ik op 15 juni had besteld :tegek:
Niet normaal zo'n levertijd, maar wat ben ik blij met het panoramadak en het Front Assist.
Het grote navigatiesysteem met Canton speakers werkt super.

Mooie bak! De kleur lijkt wel een stuk donkerder dan ik in gedachten had en jij in je avatar hebt staan. Heel mooi!!! (uiteraard ook omdat ik dezelfde besteld heb...)

Wagoneer

Nieuw lid
Mooie bak! De kleur lijkt wel een stuk donkerder dan ik in gedachten had en jij in je avatar hebt staan. Heel mooi!!! (uiteraard ook omdat ik dezelfde besteld heb...)

@RRPR: De kleur is Denim Blue is heel appart. In zonlicht wordt het heel licht waar het bij bewolking en schemer donkerder wordt. Je ziet in de foto die ik heb heb gepost ook dat waar de zon op de motorkap schijnt een lichtere plek ontstaat.

• Leuk
Waarderingen: RRPR
Bovenaan Onderaan