Maar hoe vaker ik die kleur zie hoe mooier ik hem ga vinden.Welke velgen waren dit ook alweer?
Ziet er gaaf uit dat zwart, al moet ik aan die kleur blauw wennen :-)
Dat valt nog mee, voor mij verwachten ze 25 april.Iemand anders al de 14% combi in bestelling? Heb zelf productieweek 6 met leverweek 8/9 van de dealer te horen gekregen.
Iemand anders al de 14% combi in bestelling? Heb zelf productieweek 6 met leverweek 8/9 van de dealer te horen gekregen.
Ik denk niet dat het probleem met die leverdatum in de kleur zit, die wordt namelijk vanaf februari geproduceerd. Als die auto verwacht wordt in week 8/9, dan is het simpelweg geen 14% combi, maar een gewone 1.6TDI (20%). De 14% combi wordt namelijk vanaf april pas geleverd.Ik wil niemand teleurstellen maar de leveringsdatum voor deze kleur lijkt mij niet haalbaar, of heb ik iets gemist over metal grey ?
Overigens gefeliciteerd met je keuze, heerlijke ruime auto en dat met slechts 14% bijtelling !
Ik denk niet dat het probleem met die leverdatum in de kleur zit, die wordt namelijk vanaf februari geproduceerd. Als die auto verwacht wordt in week 8/9, dan is het simpelweg geen 14% combi, maar een gewone 1.6TDI (20%). De 14% combi wordt namelijk vanaf april pas geleverd.
Toen ik bestelde wist ik dat er een 14% model aan zat te komen.
quote]
Dus vanaf augustus 2013 wist jij dat er een 14% Combi aan zat te komen ?[/
Nou ja, dat is wat bij het tekenen gezegd werd. Hoop dat ook de praktijk wordt. Ben benieuwd naar anderen!Levertijd is dus rond de 2,5 maand (even los van eventuele accessoires achteraf). Doen ze netjes
29-11-13 heb ik getekend voor een Skoda Octavia 1.6 TDI Combi Greenline Businessline met de volgende opties:
- Safety pakket: Isofix voorbereiding op passagiersstoel en alarm met interieursensor
- Dakrailing zilverkleurig
- Metallic lak (black)
Bij het bestellen verwachtte de dealer dat er week 9 / 10 geleverd kon worden. Ben benieuwd. Iemand rond dezelfde tijd besteld? En wat is daar de verwachting?
Ziet er erg sportief uit, top man helemaal met i.c.m. de zwarte kleur! Ik heb ook een zwarte dus ga dit zeker overwegen.het is gelukt, zwarte grill zit erop, vindt het een stuk beter staan, oordeel zelf
nu alleen nog verlagen zaterdag en hij is af.
29-11-13 heb ik getekend voor een Skoda Octavia 1.6 TDI Combi Greenline Businessline met de volgende opties:
- Safety pakket: Isofix voorbereiding op passagiersstoel en alarm met interieursensor
- Metallic lak (black)
Bij het bestellen verwachtte de dealer dat er week 9 / 10 geleverd kon worden. Ben benieuwd. Iemand rond dezelfde tijd besteld? En wat is daar de verwachting?
Hier bestelt begin december, verwachte levertijd 19/02/2014
- Metallic lak (black)