Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Klaasje

Forumguru
Welke velgen waren dit ook alweer?

Ziet er gaaf uit dat zwart, al moet ik aan die kleur blauw wennen :-)

Oogje

Senior Member
Iemand anders al de 14% combi in bestelling? Heb zelf productieweek 6 met leverweek 8/9 van de dealer te horen gekregen.
Ik wil niemand teleurstellen maar de leveringsdatum voor deze kleur lijkt mij niet haalbaar, of heb ik iets gemist over metal grey ?

Overigens gefeliciteerd met je keuze, heerlijke ruime auto en dat met slechts 14% bijtelling !
Ik denk niet dat het probleem met die leverdatum in de kleur zit, die wordt namelijk vanaf februari geproduceerd. Als die auto verwacht wordt in week 8/9, dan is het simpelweg geen 14% combi, maar een gewone 1.6TDI (20%). De 14% combi wordt namelijk vanaf april pas geleverd.

Zojuist te horen gekregen dat het chassis nummer bekend is, hij is afgelopen week van de band gerold.
Binnen nu en 3 weken staat hij bij de dealer in Waalwijk. Zodra hij binnen is gaan ze in overleg met leaseplan wanneer ze hem mogen afleveren. Ikzelf houd er rekening mee dat dat begin januari zal zijn......

Overigens is de octavia op 26 september besteld. Dus de levertijd valt me niet tegen:)

jellemeer79

Actief lid
Ik denk niet dat het probleem met die leverdatum in de kleur zit, die wordt namelijk vanaf februari geproduceerd. Als die auto verwacht wordt in week 8/9, dan is het simpelweg geen 14% combi, maar een gewone 1.6TDI (20%). De 14% combi wordt namelijk vanaf april pas geleverd.

We zullen het zien, Skoda melden zelf in persbericht dat de 14% greenlines vanaf Februari gebouwd zouden worden.
Denk ook niet dat de 20% greentech nog veel besteld zal worden, alleen mensen die automaat willen rijden, meer dan 1000kg willen trekken of full options willen die niet op greenline mogen zoals Canton luidsprekers, panoramisch dak, automatische achterklep, etc.

Oogje

Senior Member
Toen ik bestelde wist ik dat er een 14% model aan zat te komen. Heb bewust gekozen voor de 20%. Redenen?
- 2.0 TDI
- Dynamic
- Canton
- Panoramadak
- Velgen

intruder1400

Actief lid
29-11-13 heb ik getekend voor een Skoda Octavia 1.6 TDI Combi Greenline Businessline met de volgende opties:
- Safety pakket: Isofix voorbereiding op passagiersstoel en alarm met interieursensor
- Dakrailing zilverkleurig
- Metallic lak (black)

Bij het bestellen verwachtte de dealer dat er week 9 / 10 geleverd kon worden. Ben benieuwd. Iemand rond dezelfde tijd besteld? En wat is daar de verwachting?

jellemeer79

Actief lid
29-11-13 heb ik getekend voor een Skoda Octavia 1.6 TDI Combi Greenline Businessline met de volgende opties:
- Safety pakket: Isofix voorbereiding op passagiersstoel en alarm met interieursensor
- Metallic lak (black)

Bij het bestellen verwachtte de dealer dat er week 9 / 10 geleverd kon worden. Ben benieuwd. Iemand rond dezelfde tijd besteld? En wat is daar de verwachting?

Bestelling door dealer in systeem 22 November, verlopige info productie week 6 en levering week 8/9.

- Metallic lak (black)

Hier bestelt begin december, verwachte levertijd 19/02/2014

Torica

Lid
- Metallic lak (black)

Ik heb op 2-12 de bevestiging ontvangen van de LM dat de auto besteld is. Voorlopige afleverdatum: 25 april 2014 :sterretjes:.
Ik hoop dat het twee maanden eerder wordt!

Bovenaan Onderaan