Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Oogje

Senior Member
Ik heb op 2-12 de bevestiging ontvangen van de LM dat de auto besteld is. Voorlopige afleverdatum: 25 april 2014 :sterretjes:.
Ik hoop dat het twee maanden eerder wordt!
Waarom zou dit twee maanden eerder (kunnen) worden? Je hebt een Greenline Combi besteld. Daarvan is toch gewoon bekend dat die vanaf april 2014 gaan worden?!

Zoals hierboven al aangegeven heeft Intruder1400 geen greenline, maar een (20%) greentech besteld.

Torica

Lid
Waarom zou dit twee maanden eerder (kunnen) worden? Je hebt een Greenline Combi besteld. Daarvan is toch gewoon bekend dat die vanaf april 2014 gaan worden?!

Zoals hierboven al aangegeven heeft Intruder1400 geen greenline, maar een (20%) greentech besteld.

Omdat Jellemeer te horen heeft gekregen dat zijn greenline week 8/9 afgeleverd wordt.

intruder1400

Actief lid

Huh? Ik kan dat niet teruglezen: ik heb een greenline besteld, 14% bijtelling 2014.

Dat is mooi, gefeliciteerd mooie auto.
In jouw geval gaat het niet om de Greenline versie, vandaar de snellere levering, Greenline 2014 wordt pas vanaf week 5 of 6 geproduceerd.

Ik hoop dat ik ie snel in bezit mag hebben. Op de NL snelwegen zie ik hem vaker en vaker (of ik let er extra op, onbewust ;)) en hoe vaker ik ie zie, hoe mooier ik hem vind.

jellemeer79

Actief lid

Dat refereerde aan Dragonix die geen Greenline heft besteld, intruder heeft wel greenline besteld.

Persbericht eerder dat de productie van 2014 greenlines in February 2014 begint, dus levering in February moet mogelijk zijn maar goed eerst zien dan geloven. Ik hou rekening met eind maart (wk13) alles eerder ben ik blij.

intruder1400

Actief lid
Vandaag dealer gemaild. Staat nu nog op productieweek 6. Importeur moet nog definitieve indeling maken.

Lopen de productieweken gelijk met de weeknummers in een jaar?

Rikki

Nieuw lid
Besteld op 12 nov jl. Combi 1.2 DSG EBL (met KESSY) 18 inch Alaris, Dynamic silver pakket, topaz bruin. Productiewk 2 2014, aflevering wk 5.

Laatst bewerkt:

becaj0

Nieuw lid
zoals eerder gemeld besteld week 27, productie week 49 levering misschien voor einde van 2013.
Echter hebben ze een ander probleem, volgens de invoerder is mijn wagen zoek geraakt...

Nu begint het toch een klein beetje op mijn systeem te werken, heb reeds 10 wagens ondertussen gehad maar dit is de eerste keer zo'n gesukkel... :sterretjes::banghead::tongue::wavecry::nono:

Bovenaan Onderaan