Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Noord26

Forumguru
Ik zie steeds meer voordelen naar voren komen van een 2e hands op eentje uit voorraad halen de laatste 2 weken van het jaar bij een dealer. Je krijgt dan precies wat er staat en ze kunnen erg veel met de prijs hoor vanwege targets die behaald moeten worden!

030-NL

Lid
Ook een O3 Combi besteld. Blijkbaar heeft de LM de bestelling nog niet doorgezet richting de dealer, dus heb nog geen schatting kwa aflevering.

mvneerbos

Senior Member
Ook een O3 Combi besteld. Blijkbaar heeft de LM de bestelling nog niet doorgezet richting de dealer, dus heb nog geen schatting kwa aflevering.
Heb dit bij mijn vorige auto gehad, duurde bijna 3 weken! Was er nu dus erg alert in, een paar keer bellen met dealer, LM en werkgever hielp enorm :)

Maik

Actief lid
Heb dit bij mijn vorige auto gehad, duurde bijna 3 weken! Was er nu dus erg alert in, een paar keer bellen met dealer, LM en werkgever hielp enorm :)
Klopt idd...
Lease maatschappij, ontvangt jouw config (via de configurator). Vraagt offerte bij dealer.... n.a.v. deze offerte maken zij de leaseprijs, die moet de werkgever goedkeuren, daarna kan pas de bestelling geplaatst worden.... Vaak gaat dit ook nog eens allemaal schriftelijk en is mail niet voldoende....
Duurde bij mij zo'n 2/3 weken...

Wordt als het goed is deze week besteld door de lease maatschappij en de aflevering zou in week 15 kunnen zijn.
Ik heb een O3C 1.6 TDI DSG EBL in Metal Gray bestelt (met nog wat opties zoals Lane assist wat ook vertragend zou zijn volgende Skoda Holdinga).

Ik lease bij Arval en die hadden het tempo er wel in zitten! Alle papieren via de mail, ondertekenen scannen terugsturen. Bestelling was binnen 1 dag rond. Hulde! :-)

030-NL

Lid
Ik lease bij Arval en die hadden het tempo er wel in zitten! Alle papieren via de mail, ondertekenen scannen terugsturen. Bestelling was binnen 1 dag rond. Hulde! :-)
Lease ook via Arval en het is over het algemeen een enorm prettige lease maatschappij. Had de papieren voor mijn O3 1.4 TSI DSG dezelfde dag nog binnen. Vandaag kreeg ik een belletje van de dealer dat hij de bestellen van Arval had ontvangen. Moet helaas nog tot april 2014 wachten.

Auto:
Skoda Octavia Combi 1.4TSI Elegance Business Line DSG (20%)
Bagage pakket
Metallic lak
DAB (digitale radio ontvangst)
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor
Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak
Sunset
Dynamic pakket
Lichtmetalen velgen 18 inch Alaris
Reservewiel

Accessoires:
Verlaging (Eibach / lowering.nl)
Nappa zwart / middenbaan geperforeerd / stiksel lichtgrijs
Winterbanden
Afneembare trekhaak (Thule)

Leon!!

Lid
ik lease ook bij arval, hiervoor bij dutchlease. Weet wel dat Arval de touwtjes wat meer in handen heeft en wat sneller gaat.
Nog 25 nachtjes :shutup:

Francois77

Actief lid
Vandaag bij de dealer geweest (Spijkenisse) en een hoop zwart en blauw gezien (combi). Behalve die van mij.
Fijn die nieuwe systemen binnen het afleverproces van Pon, logisch nadenken kan het niet. Effiecient wel, maar niet voor mij.

@Rvdhorst1 en @thakawa zoals belooft even een terugkoppeling. ik heb drie blauwe jongens zien staan, dus grote kans. Geen garanties

Zojuist een mailtje van de dealer in Waalwijk gehad dat mijn octavia vandaag bij hen is aangekomen,
Zelfs het kenteken is al bekend. *-SXK-**.

Nu maar afwachten wat de LM zegt, mogen ze nog uitleveren dit jaar...... Ik hoop het wel maar heb er een hard hoofd in......
In ieder geval is het laatste wacht traject begonnen.... Binnenkort maar even gaan kijken :)

Ik heb overigens op 26 september de bestelling de deur uit gedaan dus valt de levertijd, exact 12 weken tot bij de dealer, mij niet tegen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan