Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

thekawa

Forumguru
Vandaag bij de dealer geweest (Spijkenisse) en een hoop zwart en blauw gezien (combi). Behalve die van mij.
Fijn die nieuwe systemen binnen het afleverproces van Pon, logisch nadenken kan het niet. Effiecient wel, maar niet voor mij.

@Rvdhorst1 en @thakawa zoals belooft even een terugkoppeling. ik heb drie blauwe jongens zien staan, dus grote kans. Geen garanties

Bale dat die van jou er nog niet tussen zit!

Ik betwijfel of het die van mij is aangezien ze zeiden dat die nog steeds bij pon stond vandaag.... die blauwe was dat race blue, ebl, combi, panodak en dynamic?

Francois77

Actief lid
Dat heb ik in de haast helaas niet kunnen zien. Ik MOEST weg om mijn zoon uit school te halen. Heb alleen even snel de blauwe auto's geteld.
Ach de 1 mist Kessy, de andere FA, panodak heb ik nog niet voorbij zien komen:nono:

Ik moet hier niet mee spotten. Ik heb mijn auto nog niet:banghead:

Zit hier alweer een hele tijd mee te lezen. Moet dan ook maar weer eens actief gaan reageren :bloos:.

Even een goed bericht, gezien een aantal van de laatste reacties. Heb einde september mijn nieuwe OC3 mogen bestellen als opvolger van de huidige OC2. Een OC3 Combi 1.6 TDI EBL in Race Blue, met als extra's: DAB, Sunset, Vaste Trekhaak, Volledig reservewiel en hulpveren. Besteld op 25 september 2013. Afgelopen vrijdag 13 december afgeleverd bij de dealer. I.v.m. leasemaatschappij, drukte bij dealer en mezelf wordt deze 15 januari geleverd.
Dus een hele nette levertijd en met FA en met Kessy!! Heb ik inmiddels met eigen ogen mogen constateren.

Ziet er allemaal prachtig uit wat ik tot nu toe voorbij zie komen. Mooi dat zoveel mensen ook de moeite nemen om, zo nu en dan zelfs bijna professionele, fotoseries te plaatsen. Verzacht het wachten toch wel iets :thumbsup:

svdm

Senior Member
Zojuist een mailtje van de dealer in Waalwijk gehad dat mijn octavia vandaag bij hen is aangekomen,
Zelfs het kenteken is al bekend. *-SXK-**.
De mijne - hoewel een Hatchback - is op 11-12-13 geleverd bij de dealer en op 18-12-13 uitgeleverd aan mij. Het kenteken is op vrijdag de 13e aangevraagd (o jee) en komt uit de *-SVS-** range. Dus ik denk dat ze met de start van 2014 zomaar eens met de 'T' zouden kunnen gaan beginnen.

Overigens heb ik ook wat foto's gemaakt van mijn O3 (en die van m'n collega), zie http://bit.ly/1gGi78p.

thekawa

Forumguru
Volgens mn dealer staat de mijne straks 4 weke bij pon. Toch goede hoop dat die week 1 der is dus 10jan ophalen..... besteld in juni... eerst zien dan geloven...

Vandaag bij de dealer geweest (Spijkenisse) en een hoop zwart en blauw gezien (combi). Behalve die van mij.
Fijn die nieuwe systemen binnen het afleverproces van Pon, logisch nadenken kan het niet. Effiecient wel, maar niet voor mij.

@Rvdhorst1 en @thakawa zoals belooft even een terugkoppeling. ik heb drie blauwe jongens zien staan, dus grote kans. Geen garanties
Dank je wel. Ik heb nog niets vernomen van de dealer. Vorige week vrijdag was die van mij nog niet bij pon. Zou hij nu al in spijkenisse kunnen zijn. Heel erg bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga morgen of maandag even kijken.

Francois77

Actief lid
@thekawa klopt was een zwarte OC3 EBL met panodak en witte bekleding. Is van een vriend van mij zonder dynamic pakket en leer. Zeer mooie auto!

Waarschijnlijk halen we hem tegelijk op!

TL@

Forumguru
De mijne - hoewel een Hatchback - is op 11-12-13 geleverd bij de dealer en op 18-12-13 uitgeleverd aan mij. Het kenteken is op vrijdag de 13e aangevraagd (o jee) en komt uit de *-SVS-** range. Dus ik denk dat ze met de start van 2014 zomaar eens met de 'T' zouden kunnen gaan beginnen.

Overigens heb ik ook wat foto's gemaakt van mijn O3 (en die van m'n collega), zie http://bit.ly/1gGi78p.

Mooie foto reeks. Die blauwe is heel geslaagd vind ik.

Bovenaan Onderaan