Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

M&M

Lid
De eerste km gereden. Valt zeker niet tegen!
Dealer heeft z'n werk gedaan, op dinsdag bij de dealer en zaterdag rijden. Inclusief montage trekhaak. Werd door de deler zelf begonnen over ESP+ (TSC heb ik op het forum ergens gelezen), is dus geïnstalleerd. Verder is de auto voorzien van FA.
Foto's gaan nog volgen.

filas

Lid
Afgelopen zaterdag bij de dealer geweest om mijn nieuwe Skoda Octavia Combi 1.6 TDI DSG te gaan bekijken. Hij ziet er strak uit, ondanks dat hij nog 'in de plastic zat'. Kan hem 3 januari ophalen. Foto's staan in de showroom.

Eindelijk mijn leasecontract rond.

Heb mijn reeds bestelde 20 % Greentech Octavia Combi nog kunnen veranderen naar een 14% Greenline Octavia Businesseline Combi. Verwachte leverdatum week 21-2014

becaj0

Nieuw lid
Eindelijk bericht gekregen van de dealer vorige week vrijdag.
Namelijk de wagen is zoek volgens de importeur, de productie heeft 1 week langer geduurd dan normaal.

Waarschijnlijk is het door het kogelvrij glas & deuren dat deze een weekje langer op de band heeft gestaan.

Ze denken dat deze zal worden afgeleverd rond 7 januari.
Niet slecht als je rekening houdt dat ie besteld is op 2 juli.... :sterretjes:

Leon!!

Lid
Eindelijk bericht gekregen van de dealer vorige week vrijdag.
Namelijk de wagen is zoek volgens de importeur, de productie heeft 1 week langer geduurd dan normaal.

Waarschijnlijk is het door het kogelvrij glas & deuren dat deze een weekje langer op de band heeft gestaan.

Ze denken dat deze zal worden afgeleverd rond 7 januari.
Niet slecht als je rekening houdt dat ie besteld is op 2 juli.... :sterretjes:
is die auto voor het arrestatie team?:shutup:

thekawa

Forumguru
Wachtenden op de baasjes @ spijkenisse

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1387823306553.jpg
    uploadfromtaptalk1387823306553.jpg
    76 KB · Weergaven: 132
  • uploadfromtaptalk1387823326932.jpg
    uploadfromtaptalk1387823326932.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 129
  • uploadfromtaptalk1387823340666.jpg
    uploadfromtaptalk1387823340666.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 129
  • uploadfromtaptalk1387823355042.jpg
    uploadfromtaptalk1387823355042.jpg
    89,2 KB · Weergaven: 127
  • uploadfromtaptalk1387823368073.jpg
    uploadfromtaptalk1387823368073.jpg
    86,4 KB · Weergaven: 133
  • uploadfromtaptalk1387823380311.jpg
    uploadfromtaptalk1387823380311.jpg
    61,9 KB · Weergaven: 129
  • uploadfromtaptalk1387823394465.jpg
    uploadfromtaptalk1387823394465.jpg
    59,7 KB · Weergaven: 126

ertromp

Forumguru
Afgelopen zaterdag bij de dealer geweest om mijn nieuwe Skoda Octavia Combi 1.6 TDI DSG te gaan bekijken. Hij ziet er strak uit, ondanks dat hij nog 'in de plastic zat'. Kan hem 3 januari ophalen. Foto's staan in de showroom.
Super mooie auto! Super strak dat alcantara. Zou mijn keuze ook zijn bij een volgende auto :thumbsup:

rtwee

Senior Member
Zie ik op de 3e foto nou een Platin Grey???? Hoe kan dat dan? Metal zal het niet zijn want die wordt nog niet geleverd. Of het is de zon die de boel verandert...

Wachtenden op de baasjes @ spijkenisse
Leuk joh, Ben benieuwd of mijn ambition elegance businessline met vaste trekhaak ertussen zit. Nog niets van dealer vernomen. Hij is black. Kan iemand me vertellen of bij de xenon die hierbij zit ook de mistlampen zwart zijn?

svdm

Senior Member
Het is toch óf Ambition Businessline (ABL) óf Elegance Businessline (EBL)? Dus wat is het nou @Rvdhorst1? ;) De zwarte O3 Combi op de 3e foto lijkt me een ABL (standaard mistlampen, zwarte raamomlijsting), de Combi op de 6e foto een EBL (zwarte mistlampen, chromen raamomlijsting).

kimkognito

Nieuw lid
Geachte klant,
De door u in september bestelde auto welke in week 48 van 2013 geproduceerd zou worden en in week 1 van 2014 aan u geleverd zou worden gaan we iets later produceren en afleveren. Uw nieuwe auto wordt afgeleverd op 31 maart, bedankt voor uw vertrouwen in ons merk...........

Skoda, Simply Clever? Dacht het ff niet.... wat een drama.
#skodasucks!

thekawa

Forumguru
Aii... nou van al mn bestelde autos maakt skoda er het grootste potje van op alle fronten... dan mag het een goedkoop land zijn om ze te produceren, maar blijkbaar verklaard dat die halve cellige organismes op de productieband en bij de planning :tongue:

• Leuk
Waarderingen: Maik
Net bij de dealer geweest. Helaas, mijn auto is er nog niet. Vorige week woensdag bij Pon geleverd. Hoop dat hij volgende week donderdag (2 jan) geleverd kan worden. Wat denken jullie?

rtwee

Senior Member
Met de vrije dagen er tussen hoop ik het voor je, maar kan me voorstellen dat dat niet gaat lukken... Denk dat de dealers komende weer voorrang geven aan de 14% wagens....

Bovenaan Onderaan