Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Afspraak bij de dealer staat al op 2 jan. Weet alleen niet of pon het gaat redden. Dealer hoeft alleen maar een lap over de auto te halen. Pom doet winterbanden en trekhaak.

Francois77

Actief lid
Afspraak bij de dealer staat al op 2 jan. Weet alleen niet of pon het gaat redden. Dealer hoeft alleen maar een lap over de auto te halen. Pom doet winterbanden en trekhaak.
Heb ook op 2 jan de afspraak. Ik denk dat die van ons dan op dezelfde trailer komen. Dan gaan er die dag waarschijnlijk drie zwarte combi's naar gelukkige eigenaren.

Heb ook op 2 jan de afspraak. Ik denk dat die van ons dan op dezelfde trailer komen. Dan gaan er die dag waarschijnlijk drie zwarte combi's naar gelukkige eigenaren.
Zou wel erg leuk zijn. Die van jou is er ook nog niet? Ik moet om 1100uur en daarna gelijk een paar dagen op vakantie. Zou dus wel erg leuk zijn.

leonpard

Actief lid
Aii... nou van al mn bestelde autos maakt skoda er het grootste potje van op alle fronten... dan mag het een goedkoop land zijn om ze te produceren, maar blijkbaar verklaard dat die halve cellige organismes op de productieband en bij de planning :tongue:

Nou, nou, beetje meer respect voor het productie-personeel aan de band. Ik ben afgelopen najaar in de fabriek geweest, en zo hard als die mannen en vrouwen daar, wil jij niet werken! En als je dan ook nog hoort wat ze verdienen...........

Francois77

Actief lid
Nog 595200 secondes tot het afhaal moment. Auto is vanmorgen binnengekomen en in het echt overtreft hij toch een beetje mijn verwachtingen.

Volgende week donderdag 14.00 gaan er inderdaad zeker twee zwarte OC's de weg op.:tegek::yeehaa:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    112 KB · Weergaven: 130
  • image.jpg
    image.jpg
    113,6 KB · Weergaven: 125

Paul1975

Nieuw lid
Volgende week rij ik op dit moment ook naar huis in mn o3c EBL, black, panoramadak, dynamic pakket en afneembare trekhaak!! Dealer heeft opgegeven dat kessy en FA erop zitten...Hij wordt door de lm afgeleverd op het werk! Het aftellen is begonnen.... Verzekerings papieren net binnen via de post..

Gisteren was het bij mij zo ver. Mijn EBL is netjes door de dealer in Waalwijk afgeleverd. Met FA en KESSY. Alleen geen leer op de achterkant van de stoelen.

u2usa2a5.jpg
ete8ahe4.jpg

Bovenaan Onderaan