Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CJ-66

Nieuw lid
Het is een combi 1.4 TSI Elegance Bussiness Line,
Vanmiddag mijn extra ass. ophalen in Duitsland, dit scheelt toch al snel 40% in de kosten :thumbsup:

Laatst bewerkt:

CJ-66

Nieuw lid
:sterretjes: accessoires :sterretjes:

Zoals, edelstalen instaplijsten portieren, chromen sierstrip gril, bescherm Aluminium achterbumperbeschermstrip combi, wintermatten, uitneembaar afvakbakje (2e), spatlappen voor en achter. :thumbsup:

Rickvw

Lid
Morgen om 10:00 staat gepland om mijn bestelde octavia in ontvangst te nemen. Nog tips waarop goed gelet dient te worden obv jullie ervaring?

- mislampen juiste kleur
- etc.

Rickvw

Lid
In Spijkenisse. En jij ook?
Woon in Enschede, bedrijf & dealer in Emmen. Daaro hoop/verwacht ik de auto in ontvangst te nemen.
Momenteel rijdt 'k een 02 TDI '09, de nieuwe zal een hele vooruitgang zijn naar verwachting.. :)

Jij ook een demontabele trekhaak?

Nee heb een vaste genomen. Op mijn vorige auto Peugeot 308SW had ik een losse maar in praktijk bleek dat ik hem nooit eraf haalde. Zeker met die goede parkeerders achter je is het weer een extra bumper. Wel is de auto veel mooier zonder. Heel veel plezier alvast met je nieuwe auto.

Francois77

Actief lid
Heren geen natte neuzen en vingers op de ramen van het naar binnen gluren bij mijn auto aub:D

Morgen om 14.00 uur ophalen in Spijkenisse

Oogje

Senior Member
Heren geen natte neuzen en vingers op de ramen van het naar binnen gluren bij mijn auto aub:D

Morgen om 14.00 uur ophalen in Spijkenisse
Kleur en type? Dan rij ik straks ff langs. Kom er toch langs als ik over de Spijkenisserbrug ga ipv de Hartelbrug :tongue:

Btw, bij mij in de straat staat sinds een week of twee (?) een zilverkleurige Greenline. In Spijkenisse dus, wijk Vriesland. Is die van iemand hier?

Francois77

Actief lid
Zwarte EBL combi met bruin leren bekleding op dynamic stoelen

Kenteken x-srv-xx

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 81

Oogje

Senior Member
Ha, da's bijna de mijne! Ik heb m alleen in het metal grey en m'n bekleding wordt een tintje donkerder

Bovenaan Onderaan