SkodaManiak
Actief lid
@jellemeer79 Ze zijn bij de RDW op dit moment al bij de 2-TFL-00. Dat kun je zien op de site van de RDW, onder particulieren bij "auto".
Mijn EBL kan zowel file als in parkeervak automatisch inparkeren (met een veel te grote afstand tot de stoep bij fileparkeren).Bekijk bijlage 22913 Wat is de functionaliteit van de parkeerassistent die jullie hebben?
Beide velgen zijn super. Ik wil geen discussie voeren of het 17" of 18" moet zijn want dat is erg persoonlijk. Wel heb ik het volgende ervaren, wellicht dat dit helpt met je keuze.Ik zie overigens niet veel verschil tussen Alaris en Teron (standaard) behalve 18" vs 17"
Ben nog twijfelen of ik voor 18" ga, ook ivm winterbanden.
Toevallig daar in Assen nog een zwarte EBL O3C zien staan met 17 inch?@thekawa, woon je in de omgeving van Assen toevallig? Want daar staat bij de dealert een auto die aan dat signalement voldoet....
Jaaaaaa!!! Ik heb mijn nieuwe waggel!!!!
Nee, stond niet in de showroom....Toevallig daar in Assen nog een zwarte EBL O3C zien staan met 17 inch?
Hier toch mijn foto's van de vandaag opgehaald octavia. Wat ben ik blij. Rijd super alleen kraakt behoorlijk bij remmen en vanuit stilstand naar achteruit. Is een dsg. Neem aan dat het nieuwigheid is want het is geen lekker geluid zo.
Dat is gelukkig aan te passen middels VCDSMijn EBL kan zowel file als in parkeervak automatisch inparkeren (met een veel te grote afstand tot de stoep bij fileparkeren).