Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

thekawa

Forumguru
Guys have fun morge @spijkenisse en vooral je autos :) zou mij niet verbazen als we opvolgende kentekens hebben ;) ik heb ook een Srv auto.... 2-90. Datum staat voor 10e maar geen idee oftie daar al staat. Dus zie je een blauwe ebl, denk nog op standaard 17" en panodak hoor ik het graag.

Owja had ik jullie al fun morge gewenst? :) have fun!

Francois77

Actief lid
Guys have fun morge @spijkenisse en vooral je autos :) zou mij niet verbazen als we opvolgende kentekens hebben ;) ik heb ook een Srv auto.... 2-90. Datum staat voor 10e maar geen idee oftie daar al staat. Dus zie je een blauwe ebl, denk nog op standaard 17" en panodak hoor ik het graag.

Ik zal morgen proberen te focussen op je auto.

Mijn kenteken begint met 2 en eindigt op 93.

Dank je wel, gaat zeker lukken. Ik heb kenteken X-SVX-X dus geen SRV. Mijn ezelsbruggetje is S-Skoda V-Voor X-10 leuk hè, hebben de kinderen verzonnen. Nog 13 uurtjes, het zal een lange nacht worden :-). Nogmaals dan maar het instructie boekje in iBooks doorlezen.

jellemeer79

Actief lid
Ter info: in sidecode 8 zullen voor auto's alleen de beginletters K, S, T, X en Z worden gebruikt
Op 5 maart 2013 is 1-KBB-00 uitgeven en nu zitten we eind van de S, met alle nieuwe auto's in januari zal al snel aan de T worden begonnen.

Maik

Actief lid
Vandaag ook een OC3 opgehaald... Hij is alleen niet van mijzelf, maar het is een leenauto van de garage.... Mijn huidige auto (p5008) is er mee opgehouden.... Straks eens kijken of ik een fotootje kan maken :)

Vandaag ook een OC3 opgehaald... Hij is alleen niet van mijzelf, maar het is een leenauto van de garage.... Mijn huidige auto (p5008) is er mee opgehouden.... Straks eens kijken of ik een fotootje kan maken :)

Hé volgens mij zit jij ook op P5008-forum. Ik maak ook de overstap van P5008 naar O3C, levering week 5/6.

ertromp

Forumguru
Mannen kappen met dat P5008 forum!
De werkelijk interessante discussies spelen hier :D

Op zo'n P5008 historie moet je niet echt trots zijn :deuk:

Wacht maar tot je in zo'n mooie O3 stapt en je l@lt over niets anders meer dan SKODA :D

Maik

Actief lid
Hé volgens mij zit jij ook op P5008-forum. Ik maak ook de overstap van P5008 naar O3C, levering week 5/6.
Klopt, maar daar is het nooit gezellig geweest.... Was overgens die p5008 al na een half jaar beu.... Ding heeft me al keer of 10 laten staan....

EdK

Forumguru
Tsja als je iemand in een peus ziet rijden zitten ze ook altijd met een zuur gezicht achter het stuur....
En met een zuur gezicht kun je nu eenmaal niet gezellig zijn !

maarten77

Actief lid
park xds.jpg Vraagje.

Wat is de functionaliteit van de parkeerassistent die jullie hebben? Kan deze alleen fileparkeren of ook in een parkeervak steken? Op de skoda.be site staat er een: "Parking Assistant 2.0". Biedt deze dezelfde functionaliteit als de parking assistant die je in Nederland bestelt? Ik zie trouwens ook dat onze zuiderburen een sportonderstel + XDS als losse optie kunnen bestellen...

Bovenaan Onderaan