Canon-Eye
Forumguru
Of een bijpassend beroep (plus kleurstelling) kiezen...@Francois77 ik zou een ander kenteken aanvragen ipv een SRV wagen
Of een bijpassend beroep (plus kleurstelling) kiezen...@Francois77 ik zou een ander kenteken aanvragen ipv een SRV wagen
Guys have fun morge @spijkenisse en vooral je autos zou mij niet verbazen als we opvolgende kentekens hebben ik heb ook een Srv auto.... 2-90. Datum staat voor 10e maar geen idee oftie daar al staat. Dus zie je een blauwe ebl, denk nog op standaard 17" en panodak hoor ik het graag.
Owja had ik jullie al fun morge gewenst? have fun!
Dank je wel, gaat zeker lukken. Ik heb kenteken X-SVX-X dus geen SRV. Mijn ezelsbruggetje is S-Skoda V-Voor X-10 leuk hè, hebben de kinderen verzonnen. Nog 13 uurtjes, het zal een lange nacht worden :-). Nogmaals dan maar het instructie boekje in iBooks doorlezen.Guys have fun morge @spijkenisse en vooral je autos zou mij niet verbazen als we opvolgende kentekens hebben ik heb ook een Srv auto.... 2-90. Datum staat voor 10e maar geen idee oftie daar al staat. Dus zie je een blauwe ebl, denk nog op standaard 17" en panodak hoor ik het graag.
Owja had ik jullie al fun morge gewenst? have fun!
Thanks
Ik zal morgen proberen te focussen op je auto.
Mijn kenteken begint met 2 en eindigt op 93.
En ervaringen / foto's posten hier vanavond. Dus niet vergeten een keer uit de auto te komen vandaagVandaag "Zwarte Donderdag"!!!
Iedereen succes met ophalen
Vandaag ook een OC3 opgehaald... Hij is alleen niet van mijzelf, maar het is een leenauto van de garage.... Mijn huidige auto (p5008) is er mee opgehouden.... Straks eens kijken of ik een fotootje kan maken
De werkelijk interessante discussies spelen hier
Klopt, maar daar is het nooit gezellig geweest.... Was overgens die p5008 al na een half jaar beu.... Ding heeft me al keer of 10 laten staan....Hé volgens mij zit jij ook op P5008-forum. Ik maak ook de overstap van P5008 naar O3C, levering week 5/6.