Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

leonpard

Actief lid
Mijn nieuwe werkpaard staat inmiddels ook bij de dealer en ik heb gisteren een korte look & feel sessie gehad. De trekhaak is dus niet af- fabriek, want is nog in bestelling. Planning is, dat deze begin volgende week binnen komt en ik in de loop van volgende week kan rijden!

Skodahunk

Nieuw lid
Nou, de eerste km's reeds gemaakt en dat bevalt meer dan prima kan ik zeggen en wat een ruimte, heerlijk:D
Gelijk bij de euromaster de winterbanden erop laten leggen dus laat nu die horror winter maar komen.

Canon-Eye

Forumguru
.......en nu met bijlagen
Tip voor de enthousiaste nieuwelingen: je hebt minstens een dag de tijd om een bericht te bewerken, dus bv. de vergeten foto's er alsnog aan toe te voegen. Ook kun je een eventueel onnodig geplaatst bericht dan nog verwijderen.
Scheelt weer in het doorscrollen... ;)

Blackokkie2

Forumguru
Mijn nieuwe werkpaard staat inmiddels ook bij de dealer en ik heb gisteren een korte look & feel sessie gehad. De trekhaak is dus niet af- fabriek, want is nog in bestelling. Planning is, dat deze begin volgende week binnen komt en ik in de loop van volgende week kan rijden!
Mooie foto's hoor.(fb)

mvneerbos

Senior Member
Zojuist ook maar een mailtje gestuurd of er al iets meer bekend is, gelijk netjes antwoord terug gehad;
"De auto staat gepland voor productie, dus met wat geluk is hij dus zelfs nog wat eerder" (dan week 7)

Dat is altijd goed! :yeehaa:
Wachten duurt altijd zo lang haha

Bovenaan Onderaan