Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

jellemeer79

Actief lid
Vandaag contact gehad met de dealer.... Helaas nog geen productiedatum bekend.... :(

Ben erg benieuw, dit voornamelijk vanwege Metal Grey, ik en andere horen productieweek 12. Oogje die al sinds Augustus wacht heeft te horen gekregen productieweek 5. Heb verder nog niemand gehoord of gezien met Metal grey productieweek voor week 12

Vandaag na 5 maanden wachten eindelijk de O3 mogen ophalen! Morgen klusje aan andere kant van het land dus lekker genieten.

tha a

Senior Member
Vandaag ook goed nieuws gekregen van de dealer. Productiedatum staat nu vast op week 3= volgende week (ipv "ergens eind maart") Week 5 geplande leverdatum bij de dealer. Zou dus net iets meer dan 2 maanden levertijd betekenen... (maar goed eerst zien dan geloven gezien de ervaringen van anderen hier) Mag hem wel pas begin April ophalen ivm looptijd contract huidige octaaf....

Rickvw

Lid
2 jan. m'n O3 EBL TDI 1.6 DSG7 in ontvangst genomen, ben erg content met de wagen - inmiddels 2k. rijd ervaring in de auto..

Zonet doorgekregen dat de wagen op 8 maart bij de garage zou geleverd worden.
Dan nog even de nummerplaten regelen en kan ik in WK11 de baan op!
Was besteld in KW51, dus zo'n 2-3 maand leveringstermijn.

becaj0

Nieuw lid
Kan iemand oplijsten hoe lang u heeft moeten wachten op zijn/haar wagen?

Momenteel zit ik aan 7 maanden en counting...

Kan iemand oplijsten hoe lang u heeft moeten wachten op zijn/haar wagen?

Momenteel zit ik aan 7 maanden en counting...

Wel een goed idee om één post te maken met daarin de definitieve besteldatum en de leverdatum

ik zal aftrappen:
26 September besteld, 19 December bij de dealer geleverd, 27 December afgeleverd. Totale levertijd 3 maanden.

becaj0

Nieuw lid
Besteldatum: 02/07/2013 Levering gepland 9 September 2013. Nog niet geleverd 7 maanden wachtende en counting...

Laatst bewerkt:

Francois77

Actief lid
Mijnus morge. @spijkenisse ben je neem ik aan

Ik heb hem zien staan denk ik. Jij wordt echt een gelukkig man morgen. Echt een super dik ding:thumbsup::dankje:

Wel foto's plaatsen van je bolide!

Ben blij dat mijn winterbanden tijdelijk zijn. Vind het niet misstaan, maar toch....

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    809,8 KB · Weergaven: 97

becaj0

Nieuw lid
Nee, zou dat moeten? Op welke grond?

Bij gaat het wel echter om een Belgisch voertuig en de invoerder bij ons is met een compensatie naar voor gekomen. Mits de garage/invoerder/skoda zich niet kan houden aan de leveringstermijn onderschreven op de bestelbon en de eventuele ongemakken hiermee gepaard.

Bovenaan Onderaan