Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

ImageUploadedByTapatalk1389395705.488498.jpg ImageUploadedByTapatalk1389395717.188495.jpg ImageUploadedByTapatalk1389395729.638790.jpg

Ook al in ander topic gepost, maar op verzoek ook hier de foto's.
Ben zeer tevreden over de zogenaamde "kale kont" en het panoramadak. Definitieve besteldatum was 4 november en vanaf 8 januari in kunnen rijden (2 maanden dus). Naast de verschillende opties krijg ik op dit forum ook erg het idee dat een leasemaatschappij een vertragende factor is. Correct me if i'm wrong.

Mijn geleasde skoda octavia 1.2 combi dsg abl is begin november besteld met geplande produktiedatum week 51 2013. Deze week afspraak gemaakt met de dealer dat de auto 22 januari geleverd gaat worden. Als optie besteld: canton geluidsinstallatie, pdc voor en achter, panoramadak, Chrome raamlijsten, en maxidot kleurenscherm. Het kind in me wordt al aardig onrustig. O ja de kleur candy white. Zojuist even wezen kijken bij dealer. Tjonge tjonge mooie auto hoor.

Laatst bewerkt:

rtwee

Senior Member
Mijn Octavia was ook in 7 weken na bestelling bij de dealer. Dit was dusdanig snel dat mijn lopende leasecontract (welke met 8 weken verlengd was ivm de afgegeven levertijd van de O3) dat hij nog 5 weken bij de dealer stond. Dus of de LM nou de vertragende factor was... Skoda was gewoon extreem snel voor de verandering, want met die levertijd kwam je ze toen amper tegen

Frenk21

Forumguru
Mijn Octavia was ook in 7 weken na bestelling bij de dealer. Dit was dusdanig snel dat mijn lopende leasecontract (welke met 8 weken verlengd was ivm de afgegeven levertijd van de O3) dat hij nog 5 weken bij de dealer stond. Dus of de LM nou de vertragende factor was... Skoda was gewoon extreem snel voor de verandering, want met die levertijd kwam je ze toen amper tegen
Ze kunnen het dus wel bij Skoda, een O3 vrij snel leveren.

leonpard

Actief lid
Naar alle waarschijnlijkheid kan ik morgen mijn O3C ophalen. Trekhaak kan nog de spelbreker zijn, maar ik heb goede hoop dat het gaat lukken!

Yessssss :tegek:, vanmiddag om 3 uur kan ik mijn Blue Angel in ontvangst nemen :bloemen:!! Trekhaak is niet gelukt. Hij zit er wel onder, maar er is iets met de software??? Weet iemand hier iets meer van??

Voor die software ga ik later nog wel een keer terug, ik wil eerst gewoon rijden!!!

thekawa

Forumguru
gisteren opgehaald. Nog niet heel veel gereden, maar ligt heerlijk op de weg!

rouc.jpg

4eft.jpg

zop0.jpg

16tm.jpg

nb6r.jpg

x4e8.jpg

9ivo.jpg

09ch.jpg

becaj0

Nieuw lid
Deze ochtend de dealer aan de lijn gehad, de wagen is eindelijk geleverd.

Besteld op 2/07/2013 geleverd bij de dealer: 11/01/2014

Volgende week ga ik de wagen ophalen, niet echt veel zin in heeft te lang geduurd... :pieker:

becaj0

Nieuw lid
Deze ochtend de dealer aan de lijn gehad, de wagen is eindelijk geleverd.

Besteld op 2/07/2013 geleverd bij de dealer: 11/01/2014

Volgende week ga ik de wagen ophalen, niet echt veel zin in heeft te lang geduurd... :pieker:

Nu nog hopen dat alle opties er effectief opzitten:

1.8 TSI DSG - 7

.Pack Elegance Comfort
.Pack Elegance GPS
.Pack Elegance Style

Adaptive Cruise Control, Afneembare trekhaak + adapter, 230V , Crew Protect, Variable koffervloer, Driving Mode,
Elektrische regelbare voorzetels, Elektrische Achterklep, Multifunction 3 spaaks-dsg, Ontgrendeling rugleuning, Panoramisch open dak, Parking Assistant 2.0, Scheidingsnet, Simply Clever voor variabele vloer, Skizak, Sound System Canton, Stalen reservewiel, SunSet, Traveler Assistant, verwarmde voor -en achterzetels, verwarmde voorruit, lederen interieur.

Bovenaan Onderaan