Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

serum

Forumguru
Staan hem erg goed, die wielen! De rode achterlampen; het normale zilveren middenstuk onderbreekt het vanaf de achterkant gezien ook wel weer op een mooie manier. Vanaf de zijkant maken de volledig rode lampen de lijn van de carosserie wel beter kloppend. Wel apart! en daar was het je vermoedelijk om te doen :)

Ga je achter nog spoorverbreders (10 à 15mm) plaatsen? (gezien je 'betere ET waarde' onderschrift)

Mooi wagens weer uitgeleverd de afgelopen dagen.
Vind het wel wat hebben die rode achterlichten van thekawa. Ik mag zelf nog 4 nachtjes slapen :sleep: en dan:tegek:

Voor de statistieken: Kom dan op 3 maanden levertijd vanuit de fabriek en een uiteindelijke wachttijd van 4 maanden.

thekawa

Forumguru
Staan hem erg goed, die wielen! De rode achterlampen; het normale zilveren middenstuk onderbreekt het vanaf de achterkant gezien ook wel weer op een mooie manier. Vanaf de zijkant maken de volledig rode lampen de lijn van de carosserie wel beter kloppend. Wel apart! en daar was het je vermoedelijk om te doen :)

Ga je achter nog spoorverbreders (10 à 15mm) plaatsen? (gezien je 'betere ET waarde' onderschrift)

Thnx. Ik twijfelde nog tussen de witte stukke smoke of rood. Was eerst overtuigd van smoke maar door geheel rood wordt de kont wel minder iel.

Et waarde verbaasde mij ook. Standaard is et 51 bij 18inch. Ik nu et 45. Denk dat een et 42 mschn nog qat beter staat, maar 1cm is al flink vind ik persoonlijk op een auto voor veel kms.

Maik

Actief lid
Vandaag weer contact gehad met de dealer.... Zoals ik het lees: productie octavia metal grey vanaf wk 12, uitlopend naar week 14 afhankelijk van de pakketten (correct me of i'm wrong)
ImageUploadedByTapatalk1389624607.986467.jpg

Laatst bewerkt:

jellemeer79

Actief lid
Lekker ik heb 2 restricties met Greenline in Metal Grey, nou we zullen het wel zien maar dat Skoda waardeloos is in lange termijn planning is wel duidelijk. Maar goed dat had ik al moeten weten van mijn Fabia Greenline.

Oogje

Senior Member
Ik lees dat in februari de productie van Metal Grey start, maar dat als je nu besteld, de productie niet voor week 12 zal zijn.... of is dat wishful thinking? Week 12 is immers al half maart. Ik heb Metal Grey besteld op het moment dat de kleur werd aangekondigd medio augustus 2013 (ik moest toen wijzigen van kleur), wellicht dat er een wachtrij is ontstaan voor die kleur?!

Rikki

Nieuw lid
Ja ik denk dat tegen de tijd dat jouw Octavia III geleverd wordt het inmiddels een Octavia IV is geworden :-)

Het kan ook onverwacht snel gaan. Dealer belde vandaag dat mijn Octavia Combi 1.2 DSG EBL (besteld 12 nov 2013, geplande productiewk 2) vandaag bij hem werd afgeleverd. Vanaf komende vrijdag kan ik hem ophalen (datum nog af te spreken). Het was ook voor hem een verrassing dat de auto zo snel geleverd werd. Simply clever!

jellemeer79

Actief lid
Van harte Gefeliciteerd met je nieuwe auto en de onverwachte snelle levering. Neem aan dat jij geen restrictie items had in je bestelling, des te meer restricties en groter de vertraging met restricties zijn des te sneller de restrictievrije bestellingen geleverd zullen worden, de productiecapaciteit moet toch opgevuld worden.

Zal vannacht weer dromen dat ik misschien toch in mijn nieuwe Greenline Metal Grey Octavia Combi dit jaar op wintersport kan. :-)

Bovenaan Onderaan