Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Rikki

Nieuw lid
Van harte Gefeliciteerd met je nieuwe auto en de onverwachte snelle levering. Neem aan dat jij geen restrictie items had in je bestelling, des te meer restricties en groter de vertraging met restricties zijn des te sneller de restrictievrije bestellingen geleverd zullen worden, de productiecapaciteit moet toch opgevuld worden.

Zal vannacht weer dromen dat ik misschien toch in mijn nieuwe Greenline Metal Grey Octavia Combi dit jaar op wintersport kan. :-)

Dank je wel. Denk dat je gelijk hebt inzake opvullen productiecapaciteit.
Gekozen voor de Combi 1.2 DSG EBL met als opties Dynamic pakket, 18 Alaris, reservewiel, kleur Topaz Brown. Geen restricties blijkbaar.
Heb getwijfeld tussen 1.2 en een op voorraad zijnde 1.4. Echter het extra vermogen van de 1.4 weegt voor mij als priverijder niet op tegen de meerkosten. De 1.2 vind ik voor mijn rijstijl prima. DSG nodigt uit tot focus op comfort, zo vergaat het mij althans.
Enne, bij de wintersport, niet buiten de piste skiën!

yves

Actief lid
Na mijn bestelling gedaan te hebben met andere kleur dan initieel gekozen (wit naar metal grey): levering midden april.

Tom RS

Forumguru
@thekawa : Heb je met deze combinatie ergens last van aanlopen van de banden of problemen om verkeersdrempels te nemen (is namelijk precies de combinatie Eibach / velgen die ik op de Rs wil installeren)?
Knappe bak trouwens.

jellemeer79

Actief lid
Is er al iemand die zijn O3 combi greenline geleverd heeft gekregen?

Combi Greenline productie zou pas in Februari beginnen dus prdwk6, de eerste zouden dan eind Februari in Nederland rond rijden, dat was ook mijn hoop totdat Metal Grey roet in het eten gooide.

Yeah baby :yeehaa:
Gisteren mailtje gekregen van de dealer dat de papieren verzonden zijn naar de leasing dus hij verwacht de auto in de loop van deze week binnen.
Toch maar gevraagd of ik hem dit weekend al zou kunnen krijgen.. Ik vrees van niet, maar als het nu nog volgend weekend is dan is het nog steeds 3 wekend en half vroeger :dankje:

thekawa

Forumguru
@thekawa : Heb je met deze combinatie ergens last van aanlopen van de banden of problemen om verkeersdrempels te nemen (is namelijk precies de combinatie Eibach / velgen die ik op de Rs wil installeren)?
Knappe bak trouwens.

Thnx

Ik ben er zeer over te spreken! Tot nu toe nergens problemen mee gehad. 2 autos terug ook eibach 30mm onder de golf variant gehad. Tdt alleen met hele steile hellingen aan het einde van een parkeergarage wel eens een schaapje. Vaak is dit dan de plastic zwarte rand van 2cm onder je voorbumper. Die zie je dan toch niet. Of iets schuin nemen. Gebeurd mij maar heel weinig en weegt totaal niet op tegen het strakke rijplezier. Ook een puntje waar je mee moet leve zijn grove hobbels in de snelweg die je heel soms tegen komt dan voel je wel ff een goeie hobbel. Aanlopen geen probleem. Bij de golf moest je niet verder dan et 45 gaan anders kon je aanlope op buitenrand. Op de o3 heb ik met et 45 totaal geen probs. Staat voor mijn gevoel nog steeds te ver naar binnen. Maar meer dan 7mm afwijken van de standaard is niet wijs (o3 std 18" et 51)

Oogje

Senior Member
Zojuist nog eens met de dealer gesproken. Mijn Metal Grey heeft nog steeds een definitieve productiedatum voor week 5 (laatste week januari). Verwachte levering in week 7 :)

• Leuk
Waarderingen: Maik

thekawa

Forumguru
Was nog even bij de dealer om de oude autos in te leveren... stonden een hoop autos binnen weer om af te leveren. Voor nu afscheid genomen :)

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1389803114272.jpg
    uploadfromtaptalk1389803114272.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 103

FWW

Nieuw lid
Gistermiddag heb ik de Octaaf eindelijk op mogen halen. Het heeft even zes maanden geduurd, maar het was meteen duidelijk dat het het wachten waard was. Leuke verrassing: iPod/iPhone ondersteuning zonder dat de USB/AUX ervoor moest worden opgeofferd. Minder leuk: Je vriendin die de deur van je auto met nog geen 100km op de teller tegen een muur aanknalt. Gelukkig alleen schade aan de kopse kant van de deur, dus niet zichtbaar.

Ik zal later nog wat foto's plaatsen van de witte schicht.

jfk104

Actief lid
Zelf besteld week 1
Werkelijk besteld door dealer week 2

Indicatie levering door dealer is half april

1 restrictie --) metal grey

Minder leuk: Je vriendin die de deur van je auto met nog geen 100km op de teller tegen een muur aanknalt. Gelukkig alleen schade aan de kopse kant van de deur, dus niet zichtbaar.

Amai, dat zou mijn vriendin nogal mogen horen :eek: (dus niet voelen he...) !!!

Bovenaan Onderaan