Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Maik

Actief lid
Zojuist een mailtje (na wederom de vraag naar de dealer of hij al iets wist van mijn auto):
Voorlopige productie datum : week 13

Versnellingsbak
7DSG

Besteldatum
27-09-2013

Kleur bekleding
DYNAMIC GRIJS

Gepl. Productieweek
201413

En maar gelijk snel terug gebeld.... Bekleding staat verkeerd in het systeem! Moet dynamic rood zijn ipv dynamic grijs..... Kon aangepast worden zonder extra levertijd....

Laatst bewerkt:

jellemeer79

Actief lid
Vandaag bij de dealer geweest voor grote beurt huidige auto en kreeg te horen dat mijn auto 1 week is opgeschoven naar voren dus prdwk11 ipv prdwk12 :-).

Peterar

Nieuw lid
Ik heb hem afgelopen zaterdag besteld en aankomende vrijdag ga ik hem ophalen :)

Wat het gaat worden:
Octavia Combi Ambition Businessline 1.2 TSI 105 pk
- Race Blue
- Dynamic pakket
- Safety pakket
- Grijs / zwart interieur
- PDC voor (en achter uiteraard)
- Sunset pakket

Op de factuur staat trouwens ook SD-kaart compensatie a € 0,00. Weet iemand wat dat inhoudt?

Frenk21

Forumguru
Produktieweek 12. Nu de kleur metalGrey bij a gespoten gaat worden, is er nu een probleem met levering van de DSG.
Besteld 4-10-2013. Dus een half jaar wachten op een produktieauto.

Ik heb eind december ook een OC3 door de leasemaatschappij laten bestellen. In kleur Metal grey + lane assist. Dat wordt dus nog wachten tot week 14 voor productie. Ik verwacht de auto dan niet in week 15 aangezien ik ook nog achteraf vollederen bekleding laat inbouwen. Ben dus erg benieuwd wanneer ik hem werkelijk voor de deur heb.

timg

Lid
dinsdagmorgen :D Minder dan 3 maand na bestelling. Dat vind ik een zeer normale levertijd tov wat ik hier soms lees...

Rikki

Nieuw lid
Yes! Volgende week woensdag half 11 krijg ik m'n Octavia!
Vandaag werd onze Octavia opgehaald. Foto in showroom.
Aflevering met uitgebreide en geïnteresseerde uitleg door sympathieke bedrijfsleider.
Jammer dat we de auto uit moesten vanwege kaarten voor de Bekerklassieker!
Indruk eerste kms, GEWELDIG.......

SNARFB

Senior Member
Volgende week productie, over 2 a 3 weken bij Pon, dan naar lederinbouw en dan naar de dealer...
@Oogje :Toen jij hem bestelde zat FA nog standaard in het pakket. Zo ook bij die van mij. Heb jij hier ook iets van de dealer over gehoord? Ik heb die van mij gevraagd of FA er nu wel of niet op zit. Volgens de dealer (die hiervoor met Pon belde) zou het er wel op zitten omdat het destijds in het pakket zat en je hiervoor op dat moment voor hebt getekend.

Oogje

Senior Member
@Oogje :Toen jij hem bestelde zat FA nog standaard in het pakket. Zo ook bij die van mij. Heb jij hier ook iets van de dealer over gehoord? Ik heb die van mij gevraagd of FA er nu wel of niet op zit. Volgens de dealer (die hiervoor met Pon belde) zou het er wel op zitten omdat het destijds in het pakket zat en je hiervoor op dat moment voor hebt getekend.
Geen idee, eigenlijk. Ik heb het hier met de dealer nooit over gehad (en eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit...). Ik maak me pas boos als ik essentiele zaken mis, zoals CC, Kessy, het pano dak, sunset of de dynamic stoelen...

Bovenaan Onderaan