Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

prikkers

Nieuw lid
Maandag kan ik hem eindelijk ophalen!

Foto-MGVV4P8G-D.jpg

Foto-AWEY3SJO-D.jpg

Foto-3SCQELFX-D.jpg

In Nederland is er geen Ambition Greenline, enkele Greenline of Greenline Businessline.

Op de Nederlandse site is overduidelijk géén spoiler aanwezig. Zag trouwens dat de Greenline spoiler een stuk groter is dan de RS-spoiler, dat verschil zie je goed op de Belgische site.

upload_2014-1-23_21-51-43.png

R@y

Nieuw lid
Dan staat die waarschijnlijk op bovenstaande foto's !!! Of heb je geen combi?

Ik heb inderdaad een combi GL BL besteld, technology pakket, lichtpakket, Columbus, sunset, dab, voorstoelverwarming, trekhaak, bagagerek, kale kont.

De RS-spoiler is inderdaad een (aangename) verrassing! De 16" velgen heb ik voor de 14% niet willen wijzigen. Na de bestelling las ik dat het de belastingdienst niet uitmaakt.

rtwee

Senior Member
De wagens die ik zag hadden allen geen lichtpakket... mooi witte lichten, zonder led-strip en witte mistlamepn. Ze waren idd identiek, incl sunset allen. Overigens ook weer chromen dakreling... zeg het maar.

rtwee

Senior Member
Op de Belgische site lijkt de spoiler trouwens wel op een strijkplank...dat is absoluut geen RS spoiler... en zo'n 'spoiler' zou ik ook niet hoeven eerlijk gezegd. Overigens leken ze in het echt vandaag niet zo opzichtig

Robijzer

Nieuw lid
Jongens er hoeft niet meer gegist te worden over die spoiler. Ik heb vanmiddag al een foto van die spoiler in de showroom gezet.

Jstruijk

Senior Member
Ben benieuwd of de verlengde spoiler ook in een andere kleur dan zwart gespoten wordt. Ziet er een beetje vreemd uit in sommige kleurcombinaties.

Bovenaan Onderaan