Verlagen of niet, tsja dat is echt persoonlijke voorkeur. Ik heb tot nu toe al mijn auto's verlaagd. Niet extreem, maar wel zodat dat voor mij irritante zwalkende/rollende gevoel weg is. Bij mijn passat's heb ik de Eibach veren en daarna de Koni Sportkit gemonteerd en bij mijn huidige Audi heb ik het standaard onderstel vervangen door de s-line variant.
Juist bij veel snelweg KMs zou ik het zeker overwegen. Als je het bij een subtiele verlaging houd dan rijdt het zeker erg fijn op de snelweg. Lekker strak en zeker niet stuiterig. Bochtige op- en afritten evenals schijfvlakken rijdt je met veel meer vertrouwen doordat je niet meer het gevoel hebt dat de auto wil gaan rollen.
Zelfs mijn vrouw vind het een vooruitgang tov de standaard setup
Het is iig onze ervaring, maar nogmaals verlagen of niet is iets wat je fijn moet vinden. Er zijn immers ook mensen die een Citroen fijn vinden rijden
Voor mij is dat helemaal een auto waarbij je totaal 0 gevoel hebt met de weg en je echt het gevoel hebt in een boot te rijden. Andere omschrijven dat juist weer als extreem comfortabel.
Maar ff ontopic, ben benieuwd of onze bestelde greenline combi nu ook eerder komt dan week 18 aangezien de eerste inmiddels geleverd zijn en dat volgens mij eerder is dan vooraf verwacht...