Oogje
Senior Member
Da's die Deutsche or English inslag in mijn bericht. In eine Woche / In a week. Ik had beter 'binnen' of 'over' neergezet.Jeetje hebben ze daar een hele week voor nodig ?
Normaal bouwen ze die in een enkele dag hoor.
Da's die Deutsche or English inslag in mijn bericht. In eine Woche / In a week. Ik had beter 'binnen' of 'over' neergezet.Jeetje hebben ze daar een hele week voor nodig ?
Normaal bouwen ze die in een enkele dag hoor.
Of niet gereageerd......Da's die Deutsche or English inslag in mijn bericht. In eine Woche / In a week. Ik had beter 'binnen' of 'over' neergezet.
Ik lees al een tijdje mee, maar nooit gereageerd. Dit forum heeft me wel geholpen met de optiekeuze. In december een greenline BL besteld in black magic pearl. Deze zou medio april pas geleverd worden volgens de LM, mede door de productiestart in februari. Vanochtend de dealer gesproken, hij was al onderweg! Volgende week wordt een afleverafspraak gemaakt! De dealer zit in noord Brabant, dus a28 is uit de richting...
Dus de Tsjechen zijn inderdaad al begonnen met de 14% 2014 GL BL!
hoort allemaal bij het pakketHaha... een RS met zulke (sorry) lelijke pizza velgen?
De spoiler was iets wat me DIRECT opviel bij de combi's! Deze is inderdaad langer dan de standaard spoilers...