Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

jellemeer79

Actief lid
Zelf besteld week 1
Werkelijk besteld door dealer week 2

Indicatie levering door dealer is half april
1 restrictie --) metal grey

Ik hoop voor je dat de indicatie juist is, ik heb in November besteld met 1e indicatie van dealer begin maart, nu zit ik ook half april met Metal Grey.

jellemeer79

Actief lid
Begin Okt = week 14 levering 6 maanden wachten
Mid Nov = week 15 levering 5 maanden wachten
Mid Jan = week 16 levering 3 maanden wachten

Laatst bewerkt:

jfk104

Actief lid
Ik hoop voor je dat de indicatie juist is, ik heb in November besteld met 1e indicatie van dealer begin maart, nu zit ik ook half april met Metal Grey.

Er zijn alweer 2 weken bijgeplust... Half april (telefonisch vanmiddag doorgekregen) is blijkbaar 30 april.... Dat staat in de mail die ik net ontving als afleverdatum (uiteraard is die datum onder voorbehoud)

16 weken levertijd zou dat zijn.

Frenk21

Forumguru
Er zijn alweer 2 weken bijgeplust... Half april (telefonisch vanmiddag doorgekregen) is blijkbaar 30 april.... Dat staat in de mail die ik net ontving als afleverdatum (uiteraard is die datum onder voorbehoud)

16 weken levertijd zou dat zijn.
Dat valt dus nog mee.

Oogje

Senior Member
Ik sta echt nog op week 5 voor Metal Grey. Dat is de laatste week januari. Levering medio februari.

maartenv84

Senior Member
Op dit moment zitteb er restricties op:
- metal grey
- 16 tdi greenline
- lane assist
- travelpaket

Daarvan is indicatieve levertijd 14 weken. Van al het andere is het eeb paar weken minder. Aldus een dealer

jfk104

Actief lid
Op dit moment zitteb er restricties op:
- metal grey
- 16 tdi greenline
- lane assist
- travelpaket

Daarvan is indicatieve levertijd 14 weken. Van al het andere is het eeb paar weken minder. Aldus een dealer

Klopt...

Geldt ook voor adaptieve cruise assistent en safetypakket.

yves

Actief lid
Ik heb ook het idee dat er voor België een vertraging inzit voor panoramisch dak.
Of ik nu zwart of metal grey nam was geen verschil (volgens de dealer dan).

riskitalltowin

Actief lid
3 februari is het zover. Eindelijk. Gisterennamiddag omstreeks 3 uur met dealer/leasemaatschappij daarover gebeld. Om 5u30 ben ik daar met mijn huidige Passat toegekomen met vastgelopen waterpomp. Nu tijdelijk een Seat Ibiza FR om de tijd te overbruggen.

Goedendag,

Vorige week is mijn Octavia combi greenline business besteld. Ik heb voor de kleur moon white gekozen.
De volgende opties heb er bij zitten :

Technology pakket
Licht pakket
Columbus navigatiesysteem
Zilveren dakreling
Lane assist
Stoelverwarming voor en achterbank
Lederen/stoffen bekleding.

Ik moest ongeveer rekening houden met 4 maanden levertijd. Klopt dit een beetje?
Overigens rijd ik nu alweer 3 jaar in een Polo bluemotion. Naar mijn idee ga ik er dus dik op vooruit.

Base

Lid
Goedenavond allemaal.

half december een Greenline Businessline besteld. Alleen een trekhaak extra besteld verder geen opties bijbesteld. ( geen toestemming hiervoor van mijn werkgever). kleur Topaz Brown Metallic. De verwachte afleverdatum volgens de leasemaatschappij is week 17. De dealer heeft het over geplande productie in week 6 en waarschijnlijk wordt hij in week 8 bij de dealer afgeleverd. Zit een wereld van verschil in!

jellemeer79

Actief lid
Goedenavond allemaal.

half december een Greenline Businessline besteld. Alleen een trekhaak extra besteld verder geen opties bijbesteld. ( geen toestemming hiervoor van mijn werkgever). kleur Topaz Brown Metallic. De verwachte afleverdatum volgens de leasemaatschappij is week 17. De dealer heeft het over geplande productie in week 6 en waarschijnlijk wordt hij in week 8 bij de dealer afgeleverd. Zit een wereld van verschil in!

Hoop dat jr dealer gelijkt heeft, mijn LM gaf aan wk14 levering (mid Nov besteld), de dealer gaf als eerst indicatie aan prdwk6 en afleveren wk8/9. Nu inmiddels heeft de dealer dat weer aangepast naar prdwk12 en afleveren wk14/15. Helaas voor mij lijkt de LM het dus juist te hebben.

RRPR

Lid
Wat een mooi bak is het toch!!!

Daarnaast heb ik ook nog een beetje mazzel, ik heb de lederen achterkant van de voorstoelen EN Front Assistant. Daarnaast heeft de leasemaatschappij de auto nog eind december op kenteken gezet en scheelt me dat 750 euro op de nieuwwaarde.

Hij rijdt erg fijn en vooral is het een feest met al die luxe opties!!!

Base

Lid
Hoop dat jr dealer gelijkt heeft, mijn LM gaf aan wk14 levering (mid Nov besteld), de dealer gaf als eerst indicatie aan prdwk6 en afleveren wk8/9. Nu inmiddels heeft de dealer dat weer aangepast naar prdwk12 en afleveren wk14/15. Helaas voor mij lijkt de LM het dus juist te hebben.

wellicht dat ik mazzel heb met de kleur. Heb getwijfeld tussen metal gray en topaz brown ( wist toen nog niets van de levertijden af ) en gekozen voor topaz brown. verder ook geen opties dus wellicht helpt dat. En anders moet ik wat langer wachten. Zou jammer zijn maar mijn huidige golf rijdt prima.

llpineapple1

Nieuw lid
Bestelling week 49 (Combi greenline businessline, metal grey). Eerste toezegging 15 maart. Nu productie week 13. Reden vertraging: grote vraag naar dit model?????

Bovenaan Onderaan