Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

thekawa

Forumguru
Ik heb hem zien staan denk ik. Jij wordt echt een gelukkig man morgen. Echt een super dik ding:thumbsup::dankje:

Wel foto's plaatsen van je bolide!

Ben blij dat mijn winterbanden tijdelijk zijn. Vind het niet misstaan, maar toch....

Thnx
Is dit 17" staal met klikdoppen? Maatje van me heeft nog zn winter lm 17" over. Die haalt morge ook zn nieuwe o3 op. Goede et et steek. Mooi prijsje

Oogje

Senior Member
Bij gaat het wel echter om een Belgisch voertuig en de invoerder bij ons is met een compensatie naar voor gekomen. Mits de garage/invoerder/skoda zich niet kan houden aan de leveringstermijn onderschreven op de bestelbon en de eventuele ongemakken hiermee gepaard.
Tja, wij hebben PON...

FWW

Nieuw lid
Kan iemand oplijsten hoe lang u heeft moeten wachten op zijn/haar wagen?

Momenteel zit ik aan 7 maanden en counting...

Eind juni besteld, eerste prognose was 1 november, kan hem volgende week ophalen. Laten we het maar afronden op zes maanden. Ik heb geen idee hoe lang hij al bij de niet zo spraakzame dealer staat.

Na drie maanden wachten heb ik de LM zover gekregen om de voorloop Opel (ik snap niet dat mensen daarin kunnen rijden zonder onbedaarlijke huilbuien te krijgen) om te ruilen voor een redelijk uitgeruste Golf Variant. Als dat niet was gelukt, had het wachten me waarschijnlijk tot wanhoop gedreven.

Ben in ieder geval blij dat ie er eindelijk is, nog zes dagen...

Besteld 04 november, productie week 4-2014 bevestigd door fabriek, levering week 5
wachttijd ca. 3 maanden (als alles goed gaat!!)

Kassepitje

Nieuw lid
Vandaag heb ik mijn O3 EBL in ontvangst mogen nemen. Zoals afgesproken zonder letters op de kofferbakklep en luxe kentekenplaten.
Ik had alleen verwacht dat de auto ook Frontassist zou hebben. Dit zit er niet op terwijl dit wel door de dealert was toegezegd.
Verder formidable!

tha a

Senior Member
@Kassepitje : wanneer is die van jou besteld?

Overigens lijken de productietijden fors in te krimpen. Van 4-6 maanden naar 2-3...? (de mijne als het goed is 2-3 maanden, productie week 3, aflevering dealer week5)

Frenk21

Forumguru
Vandaag contact gehad met de dealer. De levertijd is verschoven van produktieweek 7 naar week 12 en dat is nog geen definitieve datum.
De levertijden lopen dus NIET terug. Op de vraag of een kleurwijziging de levertijd zou verkorten kreeg ik te horen dat dat niet het geval is.
Ook ik ben dus een "slachtoffer" van PON. Het is dat ik zelf gebeld heb, anders was ik nog steeds uit gegaan van leveren week 10.

riskitalltowin

Actief lid
Mijne stond na 7 weken bij de dealer, veel vroeger dan verwacht. Nog steeds niet opgehaald. Zit in de laatste maand van mijn huidig lease contract

jellemeer79

Actief lid
Vandaag contact gehad met de dealer. De levertijd is verschoven van produktieweek 7 naar week 12 en dat is nog geen definitieve datum.
De levertijden lopen dus NIET terug. Op de vraag of een kleurwijziging de levertijd zou verkorten kreeg ik te horen dat dat niet het geval is.
Ook ik ben dus een "slachtoffer" van PON. Het is dat ik zelf gebeld heb, anders was ik nog steeds uit gegaan van leveren week 10.

Ben toch bang dat Metal Grey de boosdoener is, je bent nu al de 5e (incl mijzelf) die te horen krijgt vertraagd naar prodwk12 - alle 5 hebben Metal Grey besteld.

Frenk21

Forumguru
Ben toch bang dat Metal Grey de boosdoener is, je bent nu al de 5e (incl mijzelf) die te horen krijgt vertraagd naar prodwk12 - alle 5 hebben Metal Grey besteld.
Daarom heb ik gevraagd een kleurwijziging de zaak zou bespoedigen, maar dat is dus ook niet het geval. Volgens mij doen ze maar wat. Ze kunnen op dit moment niet eens een definitieve datum geven.

jfk104

Actief lid
Besteld week 1
Verwachte productie aangegeven door Pon week 16/17

Iets langere levertijd door keuze voor de kleur metal grey. (2 weken)

intruder1400

Actief lid
29-11-13 overeenkomst getekend, productieweek toen rond de 8/9.

In de kerstvakantie de order gecanceld en uit coulance (ivm onjuiste informatie) een bestaand slot gekregen en opnieuw een aangepaste bestelling geplaatst. Gisteren heeft de dealer me gemaild en ik sta nu voor week 5 (productie). Als dat daadwerkelijk zo zal gaan, hoor je mij niet klagen!! Nu het zo dichtbij komt, lijkt alles ineens véél langer te duren.... :D

Week 1, De Skoda Octavia Combi Greenline Businessline besteld.
Als optie"s het lichtpakket het columbus 8 inch navigatiesysteem, stoelverwaring, sunset, technologiepakket en travelpakket gekozen.
De leasemaatschappij heeft mij verteld dat de auto binnen 3 maand te leveren is.
Enkele maandjes afwachten dus...

jellemeer79

Actief lid
@Fourstrokebrekkie

Wat is het "Travel packet"?
Tevens welke kleur heb je gekozen, als je Metal Grey hebt gekozen ben ik bang dat de LM de beloofte niet kan waarmaken. November bested en prodwk 12 op het moment.

@Fourstrokebrekkie

Wat is het "Travel packet"?
Tevens welke kleur heb je gekozen, als je Metal Grey hebt gekozen ben ik bang dat de LM de beloofte niet kan waarmaken. November bested en prodwk 12 op het moment.
Ik heb gekozen voor Black Magic Mica, het travel pakket herkent verkeersborden, en heeft grootlicht assistent.
Krijg trouwens net verwachte leverdatum van Kw 17 binnen :mad:

Laatst bewerkt:

leonpard

Actief lid
Naar alle waarschijnlijkheid kan ik morgen mijn O3C ophalen. Trekhaak kan nog de spelbreker zijn, maar ik heb goede hoop dat het gaat lukken!

Bovenaan Onderaan