ook een knap ideeInderdaad ja. Ik heb op mijn laatste VW Passat de voorruit laten vervangen omdat deze "kapot" was. Ik heb het raam laten vervangen door een met voorruitverwarming en heb zelf de schakeling en bedrading aangebracht. Echt geweldig, niet alleen in de winter, maar ook als je voorruit beslagen is.
LuxemburgsWa's da voor een raar kenteken?
ook een knap idee
was het een moeilijke job?
Tja: het Skodaforum.nl wordt internationaal gelezen en gevolgd hoorWa's da voor een raar kenteken?
Het leukste nieuws krijg je als je nu zegt dat je wil annuleren. Skoda gaat dat namelijk niet kosteloos doenNou net even contact gehad met de leasemaatschappij en die weer met de importeur. Weer een teleurstelling rijken.
Geen productie in week 9 maar levering pas in week 22. Allemaal door de kleur metal grey.
Besteld begin November.
Geweldig nieuws, not
Het leukste nieuws krijg je als je nu zegt dat je wil annuleren. Skoda gaat dat namelijk niet kosteloos doen
Ambtenarenzweet is echt veel zeldzamer!Eekhoorntjeszweet?
Nou net even contact gehad met de leasemaatschappij en die weer met de importeur. Weer een teleurstelling rijken.
Geen productie in week 9 maar levering pas in week 22. Allemaal door de kleur metal grey.
Besteld begin November.
Geweldig nieuws, not
Lees ik het goed week 22??? of bedoel je week 12. Tot op heden waren bestellingen Metal Grey vertraagd tot prdwk12-13 dus levering in April.
Als die van jouw vertraagd is naar wk22 dan zullen die van mij en andere waarschijnlijk ook vertragen want ik heb ook in November bested.