Mijn RS tdi dsg is besteld begin oktober. Laatstse bericht, problemen met dsg dus nu produktie week 12Gisteren nogmaals de dealer gebeld m'n RS TDI DSG werd besteld begin december en is voorzien rond 15 maart, wel 1tje met een aantal "wacht" opties. Nog 6 weken spanning.
Niets is veranderlijker dan een man in blijde verwachting. Dus ik heb hem er toch maar bij besteld. BTW gaat op de zaak, hij doet mee in de KIA, je weet maar nooit of ik 15 jaar ga rijden met de wagen en wat kost het dan per jaar? Kortom, ik had voldoende fake argumenten gevonden om het mezelf te mogen gunnen.Ik had ook nog geïnformeerd naar achteraf inbouw van de variabele laadvloer. 430 Euro.
Thanks! Fijn om te weten. Heb je er nog ander spul onder liggen? Ik zat nog te denken aan paraplus, spanbanden (hoewel die ook nog 1 verdieping lager zouden kunnen), lamp.Ja, hij past er prima onder. Hij heeft zelfs een speciaal plekje boven het reservewiel....
Wanneer heb je hem besteld?Kreeg gisteren te horen dat de productie van onze nieuwe verzet is van week 8 naar week 12. Nou ja, dan nog maar een paar weekjes langer geduld . Het schijnt ook zo te zijn dat je met ingang van 1 januari 2014 de chromen raamomlijsting niet meer kunt bestellen voor de ABL. Blij dat wij dat nog wel konden!
Dat wordt dus 14 februari, de velgen zijn er nog niet en ik kan zelf ook een aantal dagen niet. Ben in ieder geval blij te weten wanneer er een einde komt aan het wachten.Hij staat bij de dealer. Ik hoop hem volgende week in ontvangst te mogen nemen zodat hij mee kan tijdens een lang weekendje weg. Dan hoef gelukkig niet met die Megane die ik moet rijden omdat de Superb al enkele maanden geleden ingeleverd is. (Wie zei ook al weer dat die Renaults zo comfortabel waren? Ik kom er elke dag gebroken uit)
Bekijk bijlage 23485 Bekijk bijlage 23486
Wanneer heb je hem besteld?
Skoda wil niet kosteloos annuleren, zo hebben ze de leasemij bericht. Er zit dus niets anders op dan toch te wachten tot laatste week maart / eerste week april. Dit soort ervaringen doen me toch sterk overwegen om nooit meer een Skoda te bestellen. Een levertijd van ruim 9 maanden vind ik onacceptabel.
Yup. Het kleurtje dat in eerste instantie in Oktober/November geleverd zou worden, uitgesteld werd naar eind januari/Februari en inmiddels begin maart pas beschikbaar schijnt te komen.Het gaat juist om het kleurtje....
Het schijnt ook zo te zijn dat je met ingang van 1 januari 2014 de chromen raamomlijsting niet meer kunt bestellen voor de ABL. Blij dat wij dat nog wel konden!
Foto's! Volgens mij ben je de eerste 4x4 O3 bezitter hierVia een klein leasebedrijf waar we veel zaken mee doen heb ik mijn auto kunnen bestellen. Omdat ik nu 4x4 rijd, wil ik dat graag blijven doen. Gelukkig is dat gelukt door een Octavia III 2.0TDI elegance 4x4 uit Duitsland te halen. Hij is eergisteren opgehaald. Nu moet hij nog gekeurd worden en er moet een kenteken aangevraagd worden. Als het goed is heb ik hem over twee weken en kunnen we er gelijk mee op wintersport. Ik kan niet wachten!
Skoda kan de kleur die jij hebt besteld niet leveren en als jij dan zegt "nou, doe dan maar een ander kleurtje" dan krijg je een boete ?!?Yup. Het kleurtje dat in eerste instantie in Oktober/November geleverd zou worden, uitgesteld werd naar eind januari/Februari en inmiddels begin maart pas beschikbaar schijnt te komen.
En wijzigen van kleurtje is bij Skoda kennelijk niet mogelijk zonder fikse boetebetaling.