We verwachten (veel) foto'sBinnen 4 uurtjes!
Spannend!!
De mijne zou ook deze week gebouwd zijn/worden. De dealer heeft een verwachte leverdatum van 31 maart opgegeven. Moet wel leder ingebouwd worden.De definitieve productieweek van mijn combi is week 9 (deze week). Wanneer zal hij klaar zijn om omgehaald te worden bij de dealer/leasemaatschappij?
Ook 1000€ euro gekregeAlweer slecht nieuws met een zoet tintje, 14 dagen geleden was de bouwweek al verlaat naar W11 van W8 vandaag vernomen opgeschoven naar W12 maar hij had ook goed nieuws, een zoethoudertje, leuke financiële compensatie voor het uitblijven van de levering maar ik had liever m'n RS op tijd.
Dan heb je de RS prive gekocht denk ik. Ik mijn geval, lease, doen ze niks. Het enige is dat mijn bijtelling omhoog gaat omdat de auto in oktober(toen is hij besteld) goedkoper was dan nu. En de belastingdienst houdt de cataloguswaarde op moment van levering aan.Alweer slecht nieuws met een zoet tintje, 14 dagen geleden was de bouwweek al verlaat naar W11 van W8 vandaag vernomen opgeschoven naar W12 maar hij had ook goed nieuws, een zoethoudertje, leuke financiële compensatie voor het uitblijven van de levering maar ik had liever m'n RS op tijd.
Wat stond er op contract van levering?Wat? 1000 euro? Ik heb mega veel uitstel en is me nog niks van compensatie toegespeeld! Me RS had na 1 dag al 5 weken uitstel en de rest van het verhaal heb ik eerder geplaatst. Ook privé gekocht.
ha denk da het hem daar zit normaal sta op contract uiterste leverdatum daar dan nog aantal weken bij tellen en leveren ze dan niet op tijd heb je recht op vergoedingZo spoedig mogelijk. Maar was wel een voorlopige data bekend op moment van bestelling. Inmiddels is dat omgeveer 16 weken uitgesteld. Maar nog niks definitiefs!