Mijn O3 Greenline Combi (bijna full option) begin december besteld, en ik rij er al in....
Ondanks dat ik er nu al flink in heb gereden heb ik vanmiddag pas nog een paar aangename ontdekkingen gedaan, nl:
- extra opbergvak links van het stuur, net onder de knop van de verlichting,
- de bi-xenonverlichting van de Licht pakket is meesturend!
Ik ben supertevreden met mn O3 GB combi, maar er zijn me wel wat punten opgevallen die ik toch graag met de dealer wil bespreken:
- 1 prullenbakje aan de bestuurderskant ipv de 'Afvalbakken in de deurportieren voor' conform de prijslijst,
- geen neerklapbare passagiersstoel conform het Functie pakket voor de combi (tenminste ik kan niet vinden hoe ik deze zou moeten neerklappen),
- geen handige kunststof vastzetelementen om bv een doos vast te zetten in de achterbak. Heb nergens kunnen vinden dat dit een opties, ook niet bij de overige O3-modellen/uitvoeringen,
- geen luxe nummerplaten,
- geen sportonderstel conform de prijslijst.
Grote = gedoe...
Kan met met tapa talk niet editen.
Edit: oh toch wel....
Hoi @geniusinc heb je de auto particulier besteld of Lease?Auto besteld half januari. Zou half april geleverd worden, maar net gehoord dat het half mei wordt naar verwachting. Dealer gaf aan dat vooral vele bestellingen met dsg elegance bnl en panoramadak voor vertraging zorgen.
Mijn O3 Greenline Combi (bijna full option) begin december besteld, en ik rij er al in....
Ja inderdaad dan zal het wel de Greenlines zijn maar dit zijn vaak ook lang wachtende. Mijn Greenline is mid November besteld en kreeg eerst prdwk 6, nu is dat prdwk 11 dus met een beetje geluk heb ik hem begin April na 4.5 maand wachttijd.
Hoi @Rooie heb je de auto particulier besteld of Lease?In de laatste week van 2013 besteld, verwachte leverdatum week 14.
Vandaag te horen gekregen dat mijn auto definitief staat gepland in de productie voor week 12, verwachte leverdatum kan worden gehaald.