Is dit de compensatie vanwege dat er geen sportonderstel voor de Greenline wordt geleverd.@Arthur123
Je moet me even wat uitleggen; een greenline met chromen raamomlijsting en meegekleurde greenline spoiler? Wat is er mis gegaan? Wat heb je voor die chromen raamomlijsting af moeten tikken?
normaal is het in België iets van genre: vanaf dat je 25% boven de verwachte levertermijn gaat heeft de klant recht op compensatie, hetzij vervangend evenwaardig vervoer hetzij iets anders (financieel of opties, etc. etc.) Dus datum van levering (in weken) 12. Wordt het langer dan 15 dan kan je compensatie verwachten. Lees er je contract maar eens op na.ha denk da het hem daar zit normaal sta op contract uiterste leverdatum daar dan nog aantal weken bij tellen en leveren ze dan niet op tijd heb je recht op vergoeding
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en lees met huivering alle reacties over de levertijden van de OC3. Vind deze auto prachtig en denk eraan om deze binnen zeer korte termijn te bestellen (Combi EBL)... Maar heb eerlijk gezegd geen zin om 7 maanden te wachten.....
Die is uiteraard door de dealer gespoten...Dakspoiler begrijp ik niet helemaal, alle GL hebben al standaard een zwarte glanzende spoiler.
In kleur zal aftermerket moeten gebeuren.
Wat?! De mijne is bijna 4 maanden eerder besteld en wordt tenminste een week later verwacht...Ik heb een 03 greenline BNS (14%) besteld met de kleur metal grey....is eind november besteld, men verwacht de auto rond 20 maart ?? ik hoop echt dat dit niet langer gaat duren.