Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

serum

Forumguru
@Arthur123

Je moet me even wat uitleggen; een greenline met chromen raamomlijsting en meegekleurde greenline spoiler? Wat is er mis gegaan? :) Wat heb je voor die chromen raamomlijsting af moeten tikken?

Laatst bewerkt:

Arthur123

Nieuw lid
Eigenlijk echt veel te veel (in lijn met de eerder genoemde bedragen...) Maar het resultaat was het mij absoluut waard!

Arthur123

Nieuw lid
Ha ha, nee hoor. Die discussie is tot nu toe een beetje aan mij voorbij gegaan... Net als die lichte mistlampen, dat staat toch ook niet echt slecht?

intruder1400

Actief lid
Staat niet slecht.... Ik vind het niet mooi. Maar ik weet niet wat ik had gevonden als die zwarte niet eens bestaan hadden. Je ziet heel veel auto's met zilver kleurige mistlampen. Maar als je de mogelijkheid hebt het om te laten ruilen, dan zou ik zeker doen.

Joske

Forumguru
ha denk da het hem daar zit normaal sta op contract uiterste leverdatum daar dan nog aantal weken bij tellen en leveren ze dan niet op tijd heb je recht op vergoeding
normaal is het in België iets van genre: vanaf dat je 25% boven de verwachte levertermijn gaat heeft de klant recht op compensatie, hetzij vervangend evenwaardig vervoer hetzij iets anders (financieel of opties, etc. etc.) Dus datum van levering (in weken) 12. Wordt het langer dan 15 dan kan je compensatie verwachten. Lees er je contract maar eens op na.

camasho

Nieuw lid
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en lees met huivering alle reacties over de levertijden van de OC3. Vind deze auto prachtig en denk eraan om deze binnen zeer korte termijn te bestellen (Combi EBL)... Maar heb eerlijk gezegd geen zin om 7 maanden te wachten.....

Artbij

Senior Member
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en lees met huivering alle reacties over de levertijden van de OC3. Vind deze auto prachtig en denk eraan om deze binnen zeer korte termijn te bestellen (Combi EBL)... Maar heb eerlijk gezegd geen zin om 7 maanden te wachten.....

Als je goed leest zijn er veel mensen die binnen een normale tijd rijden. Sommige dingen moet je niet doen, zoals metal grey of een RS bestellen in belgie. Voor andere dont's verwijs ik je naar dit topic ;)

Wilfred21

Nieuw lid
Ik heb een 03 greenline BNS (14%) besteld met de kleur metal grey....is eind november besteld, men verwacht de auto rond 20 maart ?? ik hoop echt dat dit niet langer gaat duren.

Oogje

Senior Member
Ik heb een 03 greenline BNS (14%) besteld met de kleur metal grey....is eind november besteld, men verwacht de auto rond 20 maart ?? ik hoop echt dat dit niet langer gaat duren.
Wat?! De mijne is bijna 4 maanden eerder besteld en wordt tenminste een week later verwacht...

Wilfred21

Nieuw lid
@Oogje, oke ?? het is de datum die de lease maatschappij aanhoud, maar als ik alle berichten in de forum lees, verwacht ik dat het wel eens wat langer zou kunnen gaan duren, vandaar mijn reactie.

Mettes

Forumguru
@Artbij:Waarom is een RS bestellen in Belgie een don't???
Ikzelf heb een RS in Metal grey besteld in Belgie.
Op de RS is Metal-grey pas sinds januari dit jaar,effectief beschikbaar.(stond hiervoor ook niet in de catalogus)
Dus ja,als je deze kleur in september van vorig jaar al besteld,zal je lang moeten wachten op de uiteindelijke levering.

Hans_RS

Forumguru
Omdat de levertijd tegenwoordig 5 à 6 maand is voor een RS ;) bij mij toch. besteld 18 januari, levering tussen 1 en 30 juni. en dat is geen metal grey :)

Mettes

Forumguru
Ja dat is zo,maar dit wordt ook meegedeeld bij aankoop.
Je weet dus waar je aan begint.
Is de leveringstermijn in Nederland dan minder lang? (voor een RS)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan