Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Jedewe

Forumguru
Dit is mijn config @jellemeer79

Skoda Octavia Combi Greenline Businessline
Brilliant silver metallic
Lichtmetalen velgen 16 inch Ilias
Dakrailing zilverkleurig
Lederen/stoffen bekleding
Stoelverwarming op voorstoelen
Sunset
DAB
MaxiDot kleurendisplay
Functie pakket

Laatst bewerkt:

Gorgon

Nieuw lid
Op 18-02-2014 besteld:

Skoda Octavia combi (5-deurs) 1.6tdi greenline businessline 81kW
  • kleur race blue metalic
  • DAB
  • Dakrailing zilver
  • LICHT PAKKET
  • Lichtmetalen velgen Teron 17", zilver design,
  • Navigatie Columbus
  • Nettensysteem zwart
  • Stoelverwarming op de voorstoelen
  • Sunset
  • TECHNOLOGY PAKKET
  • Vaste trekhaak
  • Zonder merk- type- en motoraanduiding
levertijd verwacht: 28-05-2014. Ik vind het lange levertijd, wat vinden jullie?

En wat vinden jullie van de gekozen opties/accesoires?

jellemeer79

Actief lid
@Jedewe wat raar dat je levertijd dan zo lang is ik zie geen restricties, vervelend voor je.

@Gorgon mooie configuratie dat is bijna full options de levertijd van 3,5 maand is net kort te noemen maar ook niet extreem lang. Mijn is 4,5 maand deels vanwege Metal Grey maar Jedewe is ook 4 maanden.

Jedewe

Forumguru
@jellemeer79
De dealer deelde mede dat de levertijden aan het oplopen zijn voor de Greenlines, waarschijnlijk stromen de bestellingen binnen ;). Dus ben wel benieuwd naar de bestellingen van deze week.

Oogje

Senior Member
Ik vind een levertijd van drie maanden (in het algemeen, voor eender welke auto), normaal. Alles daaronder is kort. Alles boven vier maanden begint lang te worden. VAG doet het voor mij niet goed. In het verleden al eens 10 maanden op een Golf Variant gewacht en nu 8 maanden op een Octavia...

hberg

Actief lid
Valt mij op dat de tijden flink oplopen. Van mij 6-2 besteld en staat op de planning voor 2-4 om gebouwd te worden. Dus zou hem met c.a. 2,5 maand moeten kunnen rijden.

Vandaag heb ik mijn O3 bij Ab Mulder op mogen halen, allemaal erg netjes verlopen, en heeft Sjoerd een mooie auto afgeleverd.
Helaas nog niet veel mee kunnen rijden, maar de eerste indruk is erg goed.
De Columbus is een schitterend apparaat met veel mogelijkheden.
Foto650-3WCGD8WL.jpg

voordat ik ging rijden heb ik voor de zekerheid wel even het doek eraf gehaald.

Foto650-FJJPIKP7.jpg

WouterVdV

Actief lid
Ik ben er nog echt niet goed van hoe mooi de wagens van Skoda zijn tegenwoordig (met uitzondering van de Fabia, blijft een gedrocht voor mij :tongue: )

yves

Actief lid
Vandaag heb ik mijn O3 bij Ab Mulder op mogen halen, allemaal erg netjes verlopen, en heeft Sjoerd een mooie auto afgeleverd.
Helaas nog niet veel mee kunnen rijden, maar de eerste indruk is erg goed.
De Columbus is een schitterend apparaat met veel mogelijkheden.

Erg mooie wagen Ocatavia CW!
Proficiat en geniet ervan!

blauwkeut

Forumguru
Ik heb ondertussen 13 juni als voorlopige leverdatum gekregen, besteld op 28 februari. Dus goed 3,5 maand als het wat meezit...

Oogje

Senior Member
Gebeld met de dealer: mijn auto is gebouwd en komt naar Nederland! Hoeze, de vlag kan uit (alhoewel.... de vrachtwagen kan natuurlijk nog crashen...), na 7 maanden is hij gebouwd en binnen 8 maanden zou ik er dus in moeten rijden!

Svennis25

Nieuw lid
Octavia Combi Greenline bsn (zelfde als @OctaviaCW) in week 6 besteld en krijg zojuist een mail vanuit de LM dat de afleverdatum week 17 gaat zijn (was eerst week 19). Productieweek is week 14.

Zou het super vinden als dit daadwerkelijk het geval gaat zijn, maar als ik het allemaal lees hier dan hou ik wel rekening met een langere levertijd.

Laatst bewerkt:
Octavia Combi Greenline bsn (zelfde als @Octavia CW) in week 6 besteld en krijg zojuist een mail vanuit de LM dat de afleverdatum week 17 gaat zijn (was eerst week 19)

Zou het super vinden als dit daadwerkelijk het geval gaat zijn, maar als ik het allemaal lees hier dan hou ik wel rekening met een langere levertijd.
Top, aftellen kan beginnen.... wat zijn je spec's?

Bovenaan Onderaan